Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har en kompis som bor laaaaangt unna meg nå som har jobbet som massør på 2 fysikalske institutter i byen. Han har hatt store søvnproblemer, for han er oppe hele natten omtrent. Han bor i kommunal leilighet og har hatt store økonomiske problemer de siste årene. For en uke siden ringte han meg midt på natten fordi han var så ensom og det gjorde så vondt! For noen dager siden hadde han sendt meg noen meldinger på msn uten at jeg svarte før sent på kvelden. Midt på natten igjen da skrev han masse greier på msn. Husker ikke ordrett, men type: Ingen trenger meg. Jeg jobber ikke på *** eller ***. Jeg har svidd av 20 000 på 14 dager. Politiet er etter meg. Jeg har ikke hatt kjæreste siden 1991. Ingen trenger meg. Og nå er det for sent. Husker ikke hva mer han skrev, men jeg ble litt bekymret. Sendte han en melding, men den har han ikke svart på. Har også prøvd å ringe ham, men jeg kommer rett til telefonvareren. Jeg har lagt igjen beskjed om at han må ta kontakt, så jeg får et livstegn, men ingenting... Vi har ingen felles kjente, så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Er det litt drastisk å ringe politiet og be dem bare sjekke ham opp? Jeg er jo litt redd for at han ligger livløs i sengen sin, men jeg klare liksom ikke å tro at han har tatt livet av seg heller... Jeg vet at dette ikke har noe her inne å gjøre, men på skravle kan man ikke være anonym... Sorry )
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Hei. Virker som han sliter psykisk. hadde tatt en tlf. til politiet, og fortalt dette. så kan dem avgjøre hva dem synes de skal gjøre. Dem tar nok en sjekk, tenker jeg. Håper det går bra. klem
Hot Midget ! Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Tror faktisk og jeg ville ringt politiet i en slik situasjon..Da slipper du i det minste å føle noe slags skjyld om noe skulle skje ham...Fort gjort å føle det.. Men håper han kommer seg raskt gjennom det han sliter med, at han får hjelp..Lykke til for vennen din:)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg ringte politiet nå. Er dritnervøs! Prøvde å ringe ham først da, men jeg kommer bare rett til telefonsvareren, som om telefonen er avslått eller tom for strøm. Skummelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå