Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 helt utrolig! elven ved huset er helt enorm!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Skikkelig surt i Stavanger og Eneste fordelen, er at nå har jeg fått vaska badet - vegger og alt Skikkelig bolleogkakaovær )
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg bor 1-2 timer nord for bergen, her er det STORM
Bajs! Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Bor 40 min nord for Bergen, og jeg skal IKKE ut av huset i dag, for å si det sånn. Enda huset vårt ligger veldig lunt til i forhold til de fleste, så blåser det jo så hele huset rister... Og regnet står sidelengs rett inn på ruta...!
Amanda- Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 hehe.. var ute i sted.. ga hesten min mat... og jeg skal ikke ut igjen,.... uff... for ett vær ja... bor litt utenfor bergen....
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Ikke noe bedre i Oslo-området hvis det er noen trøst. Har blåst og regna skikkelig i hele natt og det holder på enda. Skikkelig høstvær atlså )
Niem og Patrick Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Her i Haugesund har høsten komt for fullt!! Det har regna og blåst i hele natt.. :/ Skal sette meg godt foran peisen og fyre godt i dag tror jeg
Bajs! Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg vil også fyre i peisen!! ...men all veden ligger ute, og er sikkert kliss blaut... =( Får vel begynne med en kopp kakao og se om det gjør susen i stedet )
Mrs. icsi og småen Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 I Sørrogaland er det heller ikke bedre. Det kommer noen skikkelige kuler med vind og vannvittige regnbøyer, sånn bare for å bryte opp det nitriste regnet som øser ned! Jeg har fyrt i peisen. Men litt for godt, tror jeg.. For gubben har sovna i stolen og jeg holder på å svime av, av varmen.. hehehe Kakao er uaktuelt den neste timen. En isbit høres bedre ut...
mai mammaen til to Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 hagen vår er en eneste stor dam så eg kipt.. jaja blir spennende på jobb i morgen da.. jobber i barnehage..så da blir det masse hopping i dammene..
mai mammaen til to Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 hihi.. og jeg må si eg ikke misunner samboeren min som er ute nå for å gå tur med snuppa.. hun skal sove før vi går i middags besøk..hihi.. og hun var ikke veldig villig til å sove når han gikk.. så tror nok han trenger en god varm dusj når han kommer inn igjen..hihi
stinky og poopy Skrevet 28. oktober 2007 #12 Skrevet 28. oktober 2007 det at klokken er snudd, hjelper jo heller ikke!! det blir en extra lang og lat dag idag, med en god bok eller kanskje en film - det er i allefall uaktuelt å gå ut!!!!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 28. oktober 2007 #13 Skrevet 28. oktober 2007 Ikke bare Bergen det nei, regner ned i Sandnes også. Skulle bare ut en tur med bosset, og ned i boden- var kliss klass når jeg kom inn igjen....
Erisa* Skrevet 28. oktober 2007 #14 Skrevet 28. oktober 2007 Huff, ja skikkelig ruskevær i Bergen.. Men det tåler vi vel, hadde jo flere dager med fint vær i uka:) Så her er det en kopp te og Thomas Dybdal på stereoanlegget:) Har så mye kynnere at jeg ikke kan gå noe særlig ute likevel, så la det regne for min del:)
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #15 Skrevet 28. oktober 2007 her på klepp er det ikke stort sett bedre tror jeg. Det regner hund og katter omtrent. grøss og gru for ett vær!!! :s
håper på fulltreff Skrevet 28. oktober 2007 #16 Skrevet 28. oktober 2007 Jepp, her er det ritktig friskt ja. Gikk meg en tur i formiddag, og traff ingen ute. Litt deilig å ha hele byen for meg selv også da. Satser på litt lettere i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå