Gå til innhold

oi oi oi for et møkkavær i bergen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig surt i Stavanger og :(

Eneste fordelen, er at nå har jeg fått vaska badet - vegger og alt ;)

Skikkelig bolleogkakaovær :o)

Skrevet

Jeg bor 1-2 timer nord for bergen, her er det STORM :(

Skrevet

Bor 40 min nord for Bergen, og jeg skal IKKE ut av huset i dag, for å si det sånn.

Enda huset vårt ligger veldig lunt til i forhold til de fleste, så blåser det jo så hele huset rister... Og regnet står sidelengs rett inn på ruta...!

Skrevet

hehe.. var ute i sted.. ga hesten min mat... og jeg skal ikke ut igjen,.... uff... for ett vær ja... bor litt utenfor bergen....

Skrevet

Ikke noe bedre i Oslo-området hvis det er noen trøst. Har blåst og regna skikkelig i hele natt og det holder på enda. Skikkelig høstvær atlså :o)

Skrevet

Her i Haugesund har høsten komt for fullt!! Det har regna og blåst i hele natt.. :/ Skal sette meg godt foran peisen og fyre godt i dag tror jeg :)

Skrevet

Jeg vil også fyre i peisen!!

...men all veden ligger ute, og er sikkert kliss blaut... =(

Får vel begynne med en kopp kakao og se om det gjør susen i stedet :o)

Skrevet

I Sørrogaland er det heller ikke bedre. Det kommer noen skikkelige kuler med vind og vannvittige regnbøyer, sånn bare for å bryte opp det nitriste regnet som øser ned!

Jeg har fyrt i peisen. Men litt for godt, tror jeg.. For gubben har sovna i stolen og jeg holder på å svime av, av varmen.. hehehe

Kakao er uaktuelt den neste timen. En isbit høres bedre ut... :)

Skrevet

hagen vår er en eneste stor dam så eg kipt.. jaja blir spennende på jobb i morgen da.. jobber i barnehage..så da blir det masse hopping i dammene..;)

Skrevet

hihi.. og jeg må si eg ikke misunner samboeren min som er ute nå for å gå tur med snuppa.. hun skal sove før vi går i middags besøk..hihi.. og hun var ikke veldig villig til å sove når han gikk.. så tror nok han trenger en god varm dusj når han kommer inn igjen..hihi

Skrevet

det at klokken er snudd, hjelper jo heller ikke!! det blir en extra lang og lat dag idag, med en god bok eller kanskje en film - det er i allefall uaktuelt å gå ut!!!!

Skrevet

Ikke bare Bergen det nei, regner ned i Sandnes også. Skulle bare ut en tur med bosset, og ned i boden- var kliss klass når jeg kom inn igjen....

Skrevet

Huff, ja skikkelig ruskevær i Bergen.. Men det tåler vi vel, hadde jo flere dager med fint vær i uka:)

Så her er det en kopp te og Thomas Dybdal på stereoanlegget:) Har så mye kynnere at jeg ikke kan gå noe særlig ute likevel, så la det regne for min del:)

Skrevet

her på klepp er det ikke stort sett bedre tror jeg. Det regner hund og katter omtrent. grøss og gru for ett vær!!! :s

Skrevet

Jepp, her er det ritktig friskt ja.

Gikk meg en tur i formiddag, og traff ingen ute. Litt deilig å ha hele byen for meg selv også da. ;)

Satser på litt lettere i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...