frida-73 Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 ..og nå 8 dager over termin... Andre som også venter og venter og venter...?
Tussa og Sofie Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Joda, venter her og, men er ikke noe synd på meg, Jeg har 13 dager igjen. Det må være kjipt å gå over og føle at dette aldri skal ta slutt. Har du noen tegn på at det kan være rundt hjørnet ivhertfall da?
skrikerungen Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Ååååhhhh så lei jeg er av å vente!!! Orker ikke gjøre noe som helst lenger... Går bare å klager og ler om hverandre nå, for jeg er såååå klar!! 8 dager siden termin nå... Hadde aldri trodd at dagene skulle bli så lange.
♥lurelure♥ Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 4 dager siden termin og er dritt lei:( Kjedelig!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 pga at vi stiller klokka er denne dagen 1 dag lengre enn vanlig..Og den som sier at døgnet har bare 24 timer, har aldri vært på overtid:Da er 24 timer hver eneste dag umennesklig lenge. Jegvil føde nå!!!! Er 5 dager på overtidog drittlei
Klokka tikker Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg er 8 dager over, satt i 30-årslag i går og kjente noen skikkelige tak i ryggen. Endelig, tenkte jeg. Så dro jeg hjem, og sov som en stein hele natten, og er finfin form igjen i dag. Har ladet kameraet og iPoden 5 ganger etter at jeg la det i bagen... Håper det setter i gang snart hos noen av dere, det ville gi meg nytt mot....
nr5imagen Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 termin i dag, men har hatt ei uke med masse bra tak i rygg og mage. Så jeg er dritlei og sliten, tror likssom at nå er det i gang hele tiden. Må si jeg er kjempeklar og går her bare å tolker hver minste ting som skjer i kroppen. Får håpe jeg slipper å gå noe særlig over tia, men det er vel det som skjer ser det ut for.....
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 vente vente vente.... Ingenting skjer her heller. 8 dager over!! Nå har vi 4 dager på oss 20.oktoberjenter-før vi skal inn på kontroll! Håper det skjer noe før, gruer meg for den kontrollen. KOmmer jo ikke til å sove et sekund den natta.
Klokka tikker Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 Hei Håp & lille Hopp-Overtid, Hvorfor gruer du deg til kontroll?
Rakel80 Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 nok en natt uten action her også...Termin i morgen da...Min forrige fødsel skjedde på termindagen så ..
Mor til en stor og en liten Skrevet 28. oktober 2007 #12 Skrevet 28. oktober 2007 3 dager over termin og er veeeeldig lei og utålmodig.... Vi trodde alle at denne babyen også skulle komme før termin ( også leger og jordmødre) siden jeg fødte 17 dager før med førstemann..... MAsse tegn på at det er noe som holder på å skje (slim som kommer i flere omganger, masse kynnere som plutselig stopper opp og mensmurringer som stopper opp), men det blir liksom med det :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå