Gå til innhold

God morgen..nok en natt uten action..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og nå 8 dager over termin...

Andre som også venter og venter og venter...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, venter her og, men er ikke noe synd på meg, Jeg har 13 dager igjen. Det må være kjipt å gå over og føle at dette aldri skal ta slutt.

Har du noen tegn på at det kan være rundt hjørnet ivhertfall da?

Skrevet

Ååååhhhh så lei jeg er av å vente!!!

Orker ikke gjøre noe som helst lenger...

Går bare å klager og ler om hverandre nå, for

jeg er såååå klar!!

8 dager siden termin nå... Hadde aldri trodd at dagene

skulle bli så lange.

Skrevet

4 dager siden termin og er dritt lei:(

Kjedelig!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

pga at vi stiller klokka er denne dagen 1 dag lengre enn vanlig..Og den som sier at døgnet har bare 24 timer, har aldri vært på overtid:Da er 24 timer hver eneste dag umennesklig lenge.

Jegvil føde nå!!!! Er 5 dager på overtidog drittlei

Skrevet

Jeg er 8 dager over, satt i 30-årslag i går og kjente noen skikkelige tak i ryggen. Endelig, tenkte jeg. Så dro jeg hjem, og sov som en stein hele natten, og er finfin form igjen i dag. Har ladet kameraet og iPoden 5 ganger etter at jeg la det i bagen...

Håper det setter i gang snart hos noen av dere, det ville gi meg nytt mot....

Skrevet

termin i dag, men har hatt ei uke med masse bra tak i rygg og mage. Så jeg er dritlei og sliten, tror likssom at nå er det i gang hele tiden.

Må si jeg er kjempeklar og går her bare å tolker hver minste ting som skjer i kroppen. Får håpe jeg slipper å gå noe særlig over tia, men det er vel det som skjer ser det ut for.....

Skrevet

vente vente vente....

Ingenting skjer her heller. 8 dager over!!

Nå har vi 4 dager på oss 20.oktoberjenter-før vi skal inn på kontroll! Håper det skjer noe før, gruer meg for den kontrollen. KOmmer jo ikke til å sove et sekund den natta.

Skrevet

Hei Håp & lille Hopp-Overtid,

Hvorfor gruer du deg til kontroll?

Skrevet

nok en natt uten action her også...Termin i morgen da...Min forrige fødsel skjedde på termindagen så ..

Skrevet

3 dager over termin og er veeeeldig lei og utålmodig.... Vi trodde alle at denne babyen også skulle komme før termin ( også leger og jordmødre) siden jeg fødte 17 dager før med førstemann.....

MAsse tegn på at det er noe som holder på å skje (slim som kommer i flere omganger, masse kynnere som plutselig stopper opp og mensmurringer som stopper opp), men det blir liksom med det :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...