Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 flere som har fått innviglet keisersnott grunnet fødselangst? Hva sa legen til dere+
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 jeg venter i april og jeg vilha keisersnitt vil ikke føde på vanlig måte. skal snakke med jordmor om det .
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jordmor sa at det ikke var noe problem dersom jeg følte at det var best. Har ikke bestemt meg helt enda, men det blir nok keisersnitt her i garden.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har bedt om det, og fått det to ganger, men det har kostet snørr, tårer og masse vilje! Forskjellige sykehus har prøvd å få meg til å skifte mening, og nærmest sjikanert meningene mine. Vær forberedt og stå på ditt! Og husk: jordmødre er ofte negative til ks fordi ks krever leger, ikke jordmødre. Hopp derfor over jordmor-leddet og be om samtale med lege på sykehuset du er tildelt. Jordmor tar uansett ikke en endelig avgjørelse. Lykke til! Og for alle dere som ser ned på de som ønsker ks: ingen ØNSKER seg fødselsangst. Like lite som noen ønsker seg fødselsdeperasjon. Så respekter hverandre, jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå