Gå til innhold

Når man jobber i utelivsbransjen,

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det da klin umulig å ikke drikke seg full etter jobb?!

GRRRRRRRRRRRRR... Mektig lei av den møkkajobben til mannen i huset. "Det var sinnsynt tøft å jobbe i natt, ble såå sliten" (Derfor måtte jeg bare bøtte nedpå 6 øl og like mange fernet)

Vært gjennom MANGE runder på akkurat det der, går vel for faen an å ta seg en øl eller max to etter en slitsom natt på jobb?!

Det var dagens lille utblåsning fra meg...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, da jeg jobba ute sprang jeg nærmest hjem.. møkkalei fylle folk, hodet gikk på spreng og vond i hele kroppen.. kunne ikke falt meg inn å drikke meg full etter jobb...

Skrevet

Utelivsbransjen og familieliv passer så dårlig sammen, er glad vi begge slutta da førstemann kom.. Huff, og ja det skal være helt mulig å la flaska stå etter å ha vært på jobb... =)

Skrevet

Troddde det var det siste de tenkte på da jeg.....:-/

Skrevet

både jeg og mannen min jobbet på pub før,men vi drakk aldri.

Dro rett hjem,rimelig slitne etter timesvis med fulle folk;-)

Skrevet

Ja, jeg skjønner virkelig ikke det der. Jeg hadde bare villet kaste meg i en taxi hjem til senga mi. Men det skal sies at han er ekstremt b-menneske og får godformen som regel når byen stenger... Hehe.

Men seriøst. Vet ikke helt hvordan jeg skal få han til å skjønne at det ikke er greit å drikke etter jobb, en sjelden gang, ja, men ikke nesten annenhver gang! FRUSTRERT her. Har sagt en gang at hvis han vil gjøre som han vil hele tiden, kan han jo få bo alene! (Dette her var ikke såå ille, men tro meg, han har ikke mye å gå på når det gjelder å ikke komme som avtalt OG i tillegg være full).

Kan liksom ikke pakke og dra når han er en fantastilsk fyr på alle ANDRE områder...

Skrevet

Haha, var som å lese samboeren min;)

Like sinna jeg

Skrevet

Så jeg er ikke alene? ;)

Holder han på enda eller har han fått seg en annen jobb? Tror jeg skal sette et slags ultimatum, gidder det der mer. Er bare det at veldig få andre ekstrajobber passer bedre når han er både student og jobber deltid i bhg. Hadde det ikke vært for den helvetes alkoholen! Familieliv og uteliv høres såvisst ikke sammen. Og det er ikke det at det er såå ille at han kommer hjem full, men det er summen av alle gangene han gjør som han vil.

Skrevet

Om jeg er gift med en Kobro? Da hadde jeg helt sikkert hatt det navnet i nicket i mitt...;)

Skrevet

(fikk ikke bh plass). Måtte da opp på morgenen etter, for å ta meg av sønnen min. Og da begrenser vel festelysten seg av seg selv. Så mitt tips er å legge planer, sånn at han må ta barnet morgenen etter. Om han jobber til 3, kan du ev legge planer fra 11-12, så han får sovet ordentlig ut. Jenter klarer som regel lettt å legge om livet etter at de har fått barn, og det klarer guttene også. Men de får dessverre ofte en sovepute, ved at de vet at jentene uansett stiller opp.

Jeg tror du er litt for snill. Man velger selv hvordan man lar andre behandle seg, og vi jenter er ofte altfor redde for å sette ned foten. Greit nok at man kommer i et driv av å ha en superkveld. Mye tips, og full fart helt til det stenger. Legger man seg da til en vane med at man må avkople med noen øl/drinker etter jobb, tror jeg denne vanen lett blir vond å vende. Derfor må du si klart fra om at du ikke trives med dette, for han ser det nok ikke som et problem selv. Hadde han trivdes om det var motsatt.

Skrevet

gutta våre skal liksom ikke bare kose seg med en pils. de må mist ha 4-6 halvlitere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...