Gå til innhold

Ang småtroll 0-1 år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere ikke enig at det kanskje burde vært delt i flere kategorier?

F.ex 0-6 mnd og 6-12 mnd?

Blir jo hundreogørti innlegg, og veldig vanskelig å lete seg tilbake 30 sider for å finne svar på et spørsmål du kanskje stilte for 3 dager siden. Er jo ikke alltid man får svar med en gang og hvis man ikke logger seg inn her hver dag så er det vanskelig å rotete å finne frem til det spørsmålet.

Innbiller meg at det blir mer oversiktlig hvis man deler det opp litt mer... Evnt 0-3mnd 3-6 mnd 6-9mnd og 9-12 mnd....

Er det bare meg? Eller er dere enig? Kunne kanskje hørt med sjefen for dette forumet, sendt en mail... Men da må vel maaaange samtykke tenker jeg!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig! Hvertfall 0-6 og 6-12 mnd!

Skrevet

og et eget forum for "iiik, venninden/naboen/fremmede gjør helt feil med barna sine. Kom å sleng dritt om de med meg" SÅ slipper jeg å se sånne innlegg og bli irritert.

Hilsen Baksnakkingens Robin Hood....

Skrevet

Vi lurer jo på vidt forskjellige ting kan man si.... Så noe alla slik de hadde på barnimagen sidene, men 1. 2. 3 trimester, hadde vært smart å hatt her!

Jo fler som skriver jo bedre- håper på mange innlegg, så skal jeg sende mail!

Skrevet

Veldig enig.

Ta å hør med sjefen for formumet du, Tviler på at du trenger så mange som er enige, er jo bare å prøve og jeg tror nok at mange blir glad for at det kommer, selv om de kanskje ikke svarer her:)

Skrevet

Yepp- kanskje sant det, skader jo ikke å prøve! :)

Skrevet

Enig :o)

barna er på så forskjellige stadier første året, så det hadde vært greit å dele opp litt :o) Som på bim, med 1,2 og 3 trimester :o)

Skrevet

Enig! :-)

Hadde faktisk ikke gjort noe om det hadde vært et eget "VET dere hva jeg så naboen gjorde i dag?????"-forum også ;-)

Skrevet

Enig ang. å dele mellom 0-6 mnd og 6-12 mnd...

Skrevet

Mail er herved sendt! Kommer med tilbakemelding når jeg har fått svar fra de! Godt dere er enig, hadde vært sååå deilig å fått til, det er minimalt oversiktlig her, og da slipper man at folk spør 50 ganger om akkurat det samme kanskje?! At det blir lettere å se hva andre har skrevet...og ikke minst lettere finne frem til egne spørsmål!

Da håper vi på positiv tilbakemld :)

Skrevet

Spurte om 0-6 og 6-12 :)

Skrevet

Hvis ikke de får til delinga så hadde det kanskje vært en ide med en link til alle sine egne innlegg? Så finner en de lettere igjen og slipper å lete gjennom ørten sider..

Skrevet

ja sant det, det har jeg tenkt på og. Er jo helt syyykt med innlegg her!

Skrevet

Enig med dere :o) Om man er medlem av Gullsmokken, får man jo oversikt over de siste 40 innleggene man har skrevet... Men det skulle man hatt uansett synes jeg...

Skrevet

Enig med onam * fødte 13.5.07.

Har selv tenkt tanken flere ganger.Hadde vært så kjekt med link på din egen side til de innleggene du har lagt ut,Eller de ti siste du har deltatt i.Flere ganger har jeg vært inne og skrevet spørsmål,og får ikke tid å skjekke svarene før dagen etter,å da må jeg lete flere sider bakover.

Skrevet

Hvorfor i svarte svarer du på disse innlegga da? Ligg unna så slipper du å irritere deg frøken Helgen

Skrevet

Da håper jeg vi får svar i morgen! Send mail dere og og spør om det med innleggene? Men på en annen side så er det nok ønskelig at det skal være en "gode" og et lokkemiddel for de som er med i gullsmokken!

Men så så enig! Ha en toppers søndag videre og takk for svar i dag:) Rart hvor lang dagen virker pga en time liksom, deeeeiiiilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...