mams-til3 Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 jeg har vert gjennom 2 fødseler før,men har glemt hvordan det var.siste ukene har jeg hatt et forferdlig press nedover mot underlivet..er dette vanlig?noen andre som har det?er 36 uker...
Tussa og Sofie Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Ja, jeg er i uke 39 nå og har hatt press ned mot underlivet siste 4 ukene omtrent. Noen dager værre enn andre. Har inntrykk av at det er ganske vanlig ja, ivhertfall hvis baby ligger langt ned i bekkenet.
line_n & sara Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 helt normalt! og det er jo en "bekreftelse" på at babyen er på rett vei, iallefall! selvom det er ubehagelig!
mams-til3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 phuuuuu..jammen godt å høre!!!!langt ifra klar til å ta imot babyen ennå:)
Teltpluggen Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Er 33+3 og har hatt det noen ganger jeg også. Tror det er pga babyen ligger med hodet ned:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå