Knøttefrøken Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg skal grave ca 20 meter i hagen (det er på gressplen)min for å koble meg på vannledning og kloakkannlegg. Noen som har noen formening om hva sånt kan koste? Jeg har et par bekjente som kan gjøre jobben for meg, men har ikke peiling på hva som er mye og lite pris på sånt...
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Er vel vanlig at det koster en 1000-1500kr meteren...
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Lei en minigraver på Naboen og gjør det selv! Mye billigere enn å leie inn folk! (jeg kan nesten garantere at sambo vil kose seg glugg hvis han får kjøre gravemaskin- det er noe med de mannfolka og store verktøy...hehe). Fordelen er også at du kan skjære ut plenen skikkelig slik at du bare kan legge den på plass igjen, slik at det ikke ser ut som om dere har gjort noe etterpå... Jeg gir deg en nettadresse som er veldig fin når en har spørsmål om slikt: www.hushjemhage.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå