Gå til innhold

Noen som bor i Østfold eller Akershus her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt hvor bor dere og hva er fint med akkurat den plassen dere bor??

Vi har store planer om å flytte til østlandet, og da frister østfold eller akershus mest!!

Gjerne en liten plass hvor det ikke er altfor langt å reise til en større plass hvor man kan handle etc..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Østfold- Sarpsborg-Opstad. Trives veldig godt i ett nybyggerfelt veldig sentralt. Opsund, Kurland, Bakkeli er også flotte steder og bo :o) Lykke til med flytting.

Skrevet

Ja

vi bodde i Oslo før, men flyttet til Fredrikstad.. Bodde 2,5 år i sentrum der. Da hadde vi fått orientert oss litt og det ble Kråkerøy..

Aldeles herlig sted.. Kjempeflott her.. Vi er såå fornøyde.

Vi bor i gangavstand til byen og det er litt mindre butikker enn i Oslo, men de har det meste her ;-)

Har kommet en del nytt, babyshop og polarn o pyret og sånn nå etter at vi flyttet hit.

Hvis det er noe man ikke finner så er det ikke lange veien til Oslo heller.. :-)

Skrevet

Vi har tenkt litt på Fr.stad området faktisk..har et vennepar som bor på Greåker..og synes det er fint der..eller dem vil vel veldig gjerne nærmere Fr.stad da..fordi han er derfra..:)

Skrevet

Bor i Akershus, i Asker. Fint her, men veldig dyrt å etablere seg.

Vi flytter snart ut av kommunen. Skal bygge hus, men med tomteprisene her har vi ikke råd til mer enn tomt og grunnmur......=(

Men Lier, 10 min unna! Der skal vi bygge og bo=)

Skrevet

Det som er fint her er at det er i nærheten av skog og sjø. Samtidig er det ikke langt til shopping i Asker sentrum eller Sandvika (Bærum). Og kun 20min inn til Oslo sentrum.

Skrevet

Greåker er rett her ved Opstad. Synes det er deilig å være mellom begge byene ( med tanke på jobb osv), samtidig er vu nærme skogen, vannet og koselige turområder.

Skrevet

Vi har også litt lyst til å bygge...og det må så klart ikke være for dyrt..for vi "driter" ikke penger heller hehe..!!

+ at mannen min vil veldig gjerne jobbe på et litt mindre sted..i det yrket han har!! Jeg får stort sett jobb over alt så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...