TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Fredagskveld gikk jeg på toalettet og fikk en del slim og litt dødt blod på papiret.... Igår kveld kom det frisk blod når jeg tørket meg.... Har bare vanlig menenmurringer og stikking ikke noe smerte.... Det er ikke slik at jeg fossblør, men kommer litt blod når jeg tørker mer. kjente liv i magen inatt og igår kveld og litt idag tidlig..... Men er livredd likevel Endelig innstilt på å få barn nr 4 så skjer dette Har ikke så mye lyst til å si det til ungene, de gleder seg til ¨å få en baby til i huset... Tror jeg skal prøve igjen på en ny baby uten å si noe, om det går galt denne gangen ..... Huff måtte bare få det ut.... Flere som har hatt det slik????
♡ Rødhette ♡ Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Vet det er mange som blør litt når mensen vanligvis skulle kommet under graviditeten.. Spesielt i begynnelsen.. Hvor langt er du på vei?? Ville tatt en tlf til legen jeg da..
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Siden du skriver at du kjenner liv, så går jeg utfra at du er et stykke på vei?? Blod i svangerskapet behøver ikke bety fare.. Er det mye kan det være morkaken som er i ferd med å løsne, men er det lite kan det være av helt ufarlige årsaker... Med snupp blødde jeg en del i uke 16 og ble sendt på akutten. Men det var helt ufarlig, og resten av svangerskapet gikk fint. I dette svangerskapet blødde jeg mye de 8 første ukene, men har ikke blødd siden. Skjeden er veldig ømfintelig i svangerskapet, så kan være et resultat etter samleie, det kan være stress, det kan være infeksjon osv. Må ikke være farlig. Ta en tur på legevakt/føde og få en sjekk du! Lykke til!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg tror jeg er i uke 11.... kjente liv med 3 mann i uke 11 å.... kan innrømme at jeg tok to fingrer og "rotet" ltt for å se om det kom mer brunt blod.... Kan det være årsaken til at jeg blør litt idag?
♡ Rødhette ♡ Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Det kan være en grunn ja.. Men ta en tlf til legen for sikkerhets skyld.. Skjeden er som hun sa over mye mere ømfintelig en vanlig.., og små rifter kan gjøre at du begynner og blø..=)
Sentralstøvsugeren Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg ville ha ringt legevakten å hørt hva de sier. Evt bestille en UL imorgen. Jeg blødde brunt gjennom ett helt svangerskap, og det endte godt! Det er ganske mange % som blør på ett tidspunkt i svangerskapet. Lykke til!!!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2007 tusen tusen takk for svar... ja tror jeg ringer legen imorgen, har time hos han på onsdag. Har hatt 3 svagerskap og aldri opplevd dette før, så jeg ble redd
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Om du rotet litt oppi der er det nok årsaken til at du blør i dag og ja... Men mister man, så blør man (som oftest) mye og også friskt blod. Ta å ring legevakt og spør om de kan sjekke med ul. Ikke moro å gå å vente slik!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. oktober 2007 huff er alene med 3 unger og ikke har jeg bil lappen... Må helt til Bergen og ta UL, Det tar ca 1-2 timer med bil..... Mannen kommer ikke hjem før tirsdag den 06.11 etter en mnd på jobb :(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå