Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Grunnen er at jeg vet jo at jeg mest sannsynlig ikke kan klare det selv når jeg mest sannsynlig ikke kan klare det med hjelp en gang. FF gir meg litt falske forhåpninger når jeg ser på den, den har steget så fint. Hvis den er like høy i morgen også så har jeg trifasisk kurve. arg, skal ikke være lett dette her
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. oktober 2007 glemmte å legge linken til charten her: http://www.fertilityfriend.com/home/Sliteren86
nr2-imagen:) Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 hmmm... ser jo veldig lovende ut da! Når har du IKM? Den holder seg vel høy i 10 dager uansett om du er gravid eller ikke.. Blir spennende å se de neste dagene da! Det er jo lov å håpe unsett! Men være forberett... Hvorfor kan du ikke bli gravid da??
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2007 Har ikm om 3 dager. Hvorfor jeg ikke kan bli gravid finner du helt NEDERST under "dagbok" på hjemmesiden min: www.tryne-dagbok.piczo.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå