stinky-monkey Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Ja, her sitter jeg og har allverdens med tid på meg før jeg skal på jobb, for jeg oppdaga ikke før i dag at jeg hadde glemt å skru klokka tilbake. Så da jeg trodde jeg hadde en halv time på meg før jeg måtte dra på jobb, da hadde jeg en og en halv time på meg :-) For våken til å legge meg igjen, så jeg bare sitter her og sufer litt på nettet og nyter stillheten i huset, så lenge den varer :-) Også en ting ang. hallowwen, som det har vært en del snakk om her. Jeg kjenner mange som bor i USA (har bodd der selv i noen år), og de sender sånne koslige bilder av barna som har kledd seg ut til "trick or treating", og jeg syns det ser såååå koslig ut :-) I fjor lagde vi halloween fest her hos oss, inviterte masse venner med barn, og alle kledde seg ut, og vi hadde pyntet huset med alt mulig og hadde masse halloween godt osv. Kjempe gøy! Det jeg syns er kjipt, er at vi bor i en leilighet som ikke vises fra vegen, og derfor kommer det stort sett aldri noen på døra, med mindre de skal til oss på besøk. Greit nok med tanke på selgere osv.. men litt kjedelig nå syns jeg, for det hadde vært gøy å se disse små barna kledd ut og komt på døra, da sku de fått godteri av meg :-)
Miramor Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Du kan få noen av barna som ringer på hos oss. Forrige år var det 150 stykker som ringte på, i fjor var det rolig fordi da var det så dårlig vær. I år har jeg seinvakt, så da slipper jeg unna hele moroa :-) Godt å få vekk alt overflødig godteri i huset, så jeg gleder med til torsdag, ingen fristelser hjemme lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå