<3 qleopatrice <3 Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Datteren min står opp 06.00 for tiden, men i dag var visst det 05.00. Noen andre morgenfulger en søndagsmorning?
Tussa og Sofie Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Stått opp og stått opp, tenkte å prøve å få en time eller to til på øret på sofa'n kanskje. Nå har jeg lagd vårruller ivhertfall i mangel på noe bedre å ta seg til på natten! Kl. 05 er kanskje litt tidlig for småfrøkner å stå opp eller, hehe!
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Yes, her i huset våkner vi også rundt kl 6 hver morgen. Synd at barna ikke kan klokken...hehe!Blir nok noen tidlige morgener i dagene fremover, ikke lett å justere døgnet til disse små.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 off, jeg hadde helt glemmt av å stille klokka i natt, bikkja vekte meg halv 7 (noe som viste seg å være halv 6 egentlig!) for hun måtte extremt ut på do.. så da kom jeg meg i klærne å gikk meg en spasertur med henne=) har ALDRI i mitt liv stått så tidlig opp på en søndags morgen før, ALDRI! men skjønner at nå er det andre boller i vente så kansje liksågreit at jeg venner meg til å stå tidlig opp=) nå skal jeg tenne i peisen, koke meg litt kakao og sløve på sofan=)
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Våknet som vanlig kl 07.30 på en søndag, men glemte helt at klokka var stillt og egentlig var 06.30. Sitter nå og bimmer litt, og planlegger å legge meg igjen om en time eller to. Et forvarsel kanskje på hva som kommer om noen få uker.
volvo-mamma Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 har vært opp rundt 5 hver morning siden prinsen ble født for snart to år siden... Må si at i det siste så har han kunne sove til 6.30 men ikke ofte... I dag viste klokka 4 da hadde jeg lyst å streike da... huff... og nå som jeg er gravid så blir jeg en smule trøttere på morningen og for å ikke snakke om kvelden- voksen tid hva er det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå