Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hei! Det er nå litt over 4 uker siden jeg fødte, å litt over en uke siden hvor renselsen var helt over, ingen blod, såvidt noe utflod.. Men nå har jeg mensensmerter, blør sånn som jeg alltid har blødd når jeg har hatt mensen.. Kan det ha seg slik at jeg har fått tilbake mensen allerede nå, eller er det noe annet? Mener bare å ha hørt at mensen ikke skal komme tilbake SÅ kort tid etter fødsel..
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Hm, var ikke meningen at den skulle være anonym... hehe:)
Kjukka Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Teoretisk sett, kan du få eggløsning 2 uker etter at du født og mensen 2 uker etter det, så joda... Er fullt mulig, men veldig sjelden det skjer så fort da!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg opplevde det samme som deg, 5 uka etter födselen, da hadde jeg stort sett slutta å blö etter 3 uker men når uke 5 kom så begynte jeg å blö litt igjen...med SKIKKELIGE menssmerter...det var forferdelig... Jeg trodde at mensen kom, men hvis det hadde värt mensen burde jeg vel ha fått den igjen, men det har ikke skjedd...og jeg er ikke gravid... Jeg fullammer og alle sier at mensen kommer litt senere da... Kanskje det var bare rester av renselsen, etter det har jeg ikke blödd mer....
minime<3 in belly Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg fikk mensen etter 8 uker ca.... jeg ammet de første 3 ukene og etter det så fikk jeg det ikke til. Jeg har ei venninne som fullammer og hun fikk mensen en mnd etter meg, altså når datteren var 2,5 mnd.... Så om man ammer eller ikke tror jeg er helt individuelt..... Så det er fullt mulig du allerede har fått mensen... Det er noe skikkelig dritt syns nå jeg, men det er ikke stort vi får gjort med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå