Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hei! Jeg har kjoepte min drommekjole hos Torunns Drommekjoler i mars. Men siden jeg ikke skulle gifte meg foer i juli neste aar foreslo Torunn at vi kunne vente med aa ta maal i tilfelle kroppen min forandret seg. Derfor har vi ikke tatt maal enda. For 3 uker siden gikk jeg om min forlovede fra hverandre. Som gode venner. Ingen bitterhet el. liknende. Jeg har derfor en usydd brudekjole som jeg har betalt for. Derfor: Er det derfor noen der ute som ville vaert intressert i aa ta over min bestilling? Aa faa kjolen sydd til seg? Selvsagt skal jeg sende bilde. Og hvis ikke du liker akkuratt DEN kjolen, finnes det utallige andre kjoler som er i samme priskategori, saa kanskje det er mulig aa velge en annen. Hvis det blir aktuelt saa skal selvsagt jeg finne ut av dette for deg. Pris: 3500 kr (som jeg har betalt) Hvis jeg faar noe tilbakemeldinger her, saa legger jeg ut e-post adressen min. Mvh Trine, som ikke er forlovet lengre, men har det bra for det!
♥2 små gull♥ Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Uff da, det var trist. Men har du snakket med henne og forklart problemet? Hvis kjolen ikke er påbegynt må det da gå ann å få igjen pengene, det eneste som har skjedd da er jo at du har overført penger, de har jo ikke begynt på jobben? Hvis det ikke lar seg gjøre foreslår jeg at du legger ut samme spørsmål på kvinneguidens bryllupsforum, der er det ganske bra aktivitet, og mange der har kjøpt/skal kjøpe kjoler fra Torunn. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?s=582d42caec8a28f721ad37927ad5b3b2&showforum=3 Lykke til!
♥2 små gull♥ Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Og en annen ting, hun har sikkert ikke bestilt stoffet til kjolen din før hun har tatt mål. Hun vet jo ikke om du er str. 34 eller 54, og det trengs jo vesentlig mer stoff til en stor kjole enn en liten. Mulig du ikke får igjen pengene, men du bør kunne velge en annen kjole (eller at en annen tar over bestillingen din og velger en annen kjole) så lenge hun ikke har bestilt stoff.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Tror ikke hun syr selv, men bestiller de fra kina eller noe. det er i allefall sån nde andre virker. samme pris uansett størrelser. Ville nok også ha kontakta henne og forklart situasjonen, evt få sydd en penkjole
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Tenk å forlange så mye betaling på foskudd!! Det er håreisende!!! Og 1 og et halvt år i forveien.Hun kunne ha venta til du fikk tatt målene!!!!! Syns du skal få alle pengene tilbake jeg! De i Kina skal ikke ha pengene fra henne før hun har sendt målene dine dit! Tror de tar 1500 kroner for stoff, sying, hele pakke og sending til Norge! Så hun har foreløpig ikke hatt noe utlegg på kjolen til deg! Så forlang alle pengene tilbake. Verste jeg har hørt! Hun kan da ikke ta betaling bare du ringer henne!!!!........................!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Ærlig talt,er det noe som feiler deg teite anonym over her?Det er da vel for pokker meg ikke uvanlig å betale på forskudd vel,det er vel frivillig å så vidt jeg veit!! Ta med deg det sure trynet ditt og stikk ett annet sted,hvis du ikke har noe bedre å komme med. Jeg har selv kjøpt kjolen min gjennom Torunn,og har bare godt å si om henne.Så jeg er sikker på at det ordner seg for deg Trine.Om du ikke får solgt den,så ta kontakt med henne;=)
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Hei du!! Dette var jo kjedelig for deg da! Men men, man vet som oftes ikke hva som lurer rundt neste sving i livet! Det er aldri godt å si. Det er bra du har det ok selv om dette har skjedd. Tenkte jeg kunne muntre deg opp med å si at jeg kan være interessert i kjolen din (eller den du aldri har fått sydd... hehe..) Kan ikke du sende meg en mail med litt mere info og hva slags type kjole dette gjelder.. [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå