Gå til innhold

Mensmurringer

MammaTilVerdensBesteGutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mensmurringer som kommer og går siden torsdag. Føler egentlig ikke at jeg er gravid, men håper jo veeeeeeeeeeldig! Går og sjekker hvert kvarter for å se om det er kommet noe blod, men so far so good! Har ellers ømme pupper, men det hadde jeg sist også. Og jeg har vært ltt uvel, men det kan kanskje være innbilning?

Har så lyst å være gravid, men tør egentlig ikke håpe for mye, for blir bare så skuffet, men tenker jo mye på det likevel........

Mange andre som hadde det sånn før dere visste at dere var gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har sjikkelig mensmurringer jeg også!! IKM 3 nov..kjedelig...

Skrevet

Har også det. Hatt det siden EL 21 oktober. Har ikm 2.eller 3.november jeg også. Så hva det er vites ikke :\

Hvertfall aldri hatt mensmurringer etter EL før, bare litt mens jeg har EL, men aldri så lenge etterpå.

Det er rart hvor mye hjernen kan innbille seg når man prøver å bli gravid, så jeg er helt enig med deg: jeg tør heller ikke håpe for mye, selv om det allikevel er litt sånn "tenk om jeg ER det da...:)". Men, vente å se. SKal du teste snart?

Skrevet

Har også IKM rundt 2./3. og litt mensmurringer og stikk i siden fra tid til annen. MEN var værre forrige pp ... da hadde jeg skikkelige murringer hele siste uka før IKM + uggen også fra tid til annen. Så MYE skjer når i kroppen (eller hodet) når man så gjerne vil bli gravid :):)

Skrevet

Hehe.. du har helt rett... gikk rundt en gang og følte meg skikkelig gravid, men det var jo bare innbilning selvf. Har litt uregelmessig mens, så det varierer litt med IKM. Det lengste jeg noen gang har hatt tilsvarer onsdag i neste uke, så det er jo fremdeles noen dager gjen til det :( Og så kunne jeg forvente mensen så tidlig som forige helg også.. Så har liksom gått og ventet siden det... Har tenkt å teste neste helg hvis ikke det skjer noe. Akkurat nå kjenner jeg ingen murring og det virker helt fjernt å få mensen, og det er jo da jeg blir helt giret og håper....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...