Gå til innhold

Hei, kan dere hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjaere dere her paa forumet!

Er der noen av dere som har vaert i bryllup, eller - best av alt - har hatt bryllup hvor dere grillet?

Hvordan var det?

Hvordan ville du som gjest ha likt det?

Har noen et tips eller fler, om hvordan og gjennomfoere det paa en best mulig maate?

Hvis vi velger dette har vi tenkt:

Dekke 5 smaa bord utenfor hos mone foreldre.

Leie kokk som griller pa en stor toennegrill.

Ha en stor grillbuffet, hvor menyen er: Scampi spyd, kamskjell spyd, kylling spyd, og helstekt indrefilet. Tilbehoer skal vaere mange salater, sauser etc.

Tar gjerne i mot tips og meninger!

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bekjent av meg hadde grilling i sitt bryllup. Mest fordi de viste det kom mange sære mennesker, med sære matvaner og ønsker, så det letteste for dem for å gjøre alle fornøyde var å ha grilling sånn at folk kunne velge selv hva de ville spise. Venninnen min som var i bryllupet sa at det var en veldig hyggelig, uformell stemning. De hadde sommerbryllup, giftet seg utendørs og hadde festen i hagen.

Eneste jeg kan se på som et problem er at grillmat ofte blir litt grisete å spise, og det er jo ikke så hyggelig når alle har på seg pene kjoler som helst ikke skal få en saus- eller marinadeflekk midt på. Men ellers syntes jeg det høres veldig ok ut. Man får stappe servietten nedi toppen på kjolen så den tar i mot ev. søl ;)

Skrevet

Jeg ville ha blitt kjempeglad for å få servert grillmat i alle fall.Så det hadde jeg gått for hvis jeg skulle gifte meg i sommer halvåret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...