trollet¤ Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Hvor lenge må det gå før jg kan amme igjen etter å tatt en pris pose snus?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 AAAARGH! Jeg slutta med snus før jeg begynte å gå gravid og amme. Og det er ikke få ganger jeg har hatt lyst på en pris. Selv 4 år etterpå. Jeg sier jeg er ETT ARK fra å ta meg en pris. Og det er det arket det står at nikotin går over i morsmelka på.
trollet¤ Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 ja. jg veit at snus går over til MM. men d er det samme med røyk. men da sies d at etter 3 timer så er røyken ute av melka. men hvor lenge er snusen i MMa?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #4 Skrevet 30. oktober 2007 Ingen vet. Forekomsten er svært lav. Derfor han ingen undersøkt det ordentlig. Det som finnes av studier er gjort i India endel år tilbake, og altså bortimot uten overføringsverdi. Som du kanskje skjønner snuser jeg selv, og gjør det med god samvittighet selv om jeg ammer. De første 6 ukene brukte jeg lite, da. PS: Det jeg tenker på er at nikotin kan gi små barn som fødes for tidlig, minien min kom seint og var gigantisk
Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 Innlegget over er mitt. Ikke meningen å være anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå