Twintipp og himmelblå Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 He he he he he:-D Vi bytter på å sove lenge en dag hver i helgen. Forrige helg var jeg oppe hver dag, så mannen fikk sove lenge.. I dag var det vaffærn som sku stå opp, men pga et eller annet under måtte jeg vekke lillemann kl. 10, for han og jeg skulle bort. Han slapp da å stå opp tidlig. Jeg mener, høhø, at han da kan stå opp i morgen... I.o.m jeg stod opp hele forrige helg, og han da fikk sove lenge både da og i dag.. Men, nå sitter den mannsgrisen og flårer og sier, Nei, vi hadde en avtale!! Jeg fredag, du lørdag... Vræææææææl
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 hehe..sov ungen til klokken 10 og enda ville du sove lenger? du høres ut som meg, men så klart er jeg enig. det er din tur til å sove i morgen.
~sjiraff~ Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Er i grunn enig med mannen din jeg da... Kasnkje sneipen sover lenge neste gang du skal stå opp )
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Støtter deg, hehe!! ;o)
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2007 Du ødelegger statistikken min her Sjiraffen, hehe:o) Ja, han sov til 10, det har aldri under noen omstendighet skjedd før. Når det er jeg som skal opp har han en innebygd radar som gjør det til en umulighet. Nei, ballsen og jeg skulle bort kl.11 så jeg måtte vekke han da... Vi har vært borte i hele dag, mens mannen har pleiet sine sportsinteresser, og kom hjem først i kveldinga.... Han er så fornøyd der han sitter og, irriterer.. Grrrrr!! :-DDDD
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Det er vel din tur til å sove ,selv om jeg drømmer om den dagen jeg kan få lov til å sove så lenge som til 10 ;-) Her er de oppe før fuglene fiser om morran,alt fra halv seks....
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2007 Takk takk, hehe. Jeg skal be moderator slette innlegget til Sjiraffen, haha.. Eller si at det er mann:-p
~sjiraff~ Skrevet 27. oktober 2007 #9 Skrevet 27. oktober 2007 Okay da, litt enig med deg da. Selv om en avtale er en avtale.. hehe.. Er sånn her også, de få gangene samboer skal stå opp med snuppa så sover hun jo i evigheter.. En slags innebygd radar tror jeg..
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. oktober 2007 Før fuglene fiser, hihihihihihihi:o) Altså, det har aldri skjedd før.. en aldri så liten helomvending:-D
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #11 Skrevet 27. oktober 2007 du kan jo hviske i øra at neste søndag er det farsdag - så da fikser du frokost mens han sover?? så gjør du deg så søt du bare kan og sier at du har veeeldig lyst til å sove i morgen (og hvis han lar deg få lov, kan han glede seg til fredda'n)
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 27. oktober 2007 Ha ha, du er et geni kjipe-laila.. *leeer* Skal prøve på den her;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå