Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 lille go gutten skremte meg.mens vi satt aa titta paa tv,bare gikk han til soestra!! Jeg hyla paa gubben,aa der bomsa han i gulvet.takket vaere min iver.hehe.men,han trente flittig.kasta seg ut i det.ser for meg mange kuler og vondter.helt uten varsel begynte han aa gaa.stolt jeg =) Sjokk nr 2 kom naa. Jeg ble spurt om aa vaere med til lillehammer paa hundeutstilling.i vikingskipet.sier jeg ja? Tar jeg sjansen?mange folk der..var med en gang paa otta.det var morro.men jeg maa vaere borte ivertfall 5 dager..takler jeg alt styret tro? Har jo hoert mye om slike utstillinger.. Ja,jeg maa sove paa det.siden hun vil ha meg med igjen,tyder jo det paa at hun er fornoeyd med arbeidet mitt med hundene da. Selv om jeg ikke har jobba der etter jeg ble gravid. Gubben har gjort min jobb.hehe Hmm,skal,skal ikke...
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Han har bestemt seg for at nå er det på tide å trimme mora litt til ;0) Flink er han som har begynt å gå :0) Ellers så mener jeg at du skal reise ,tror ingen andre her inne hadde hatt såååååå godt av å reist bort en tur som deg vennen :0) Håper du tar sjangsen og tør å dra :0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Henger meg på idefix!!! Supergøy at go`gutten har begynt å stabbe rundt på egen hånd, men du, prøv å ikke skrem han slik at han detter da;-))) Hihihi............ Og ja, reis reis reis!!! Det hadde vært gull for deg etter alt som har vært:-) Litt tid for bare deg.......det unner jeg deg av hele mitt hjerte:-)
Plutseliten :) Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Hurra for stabbende go"gutt!! Nå mangler bare tennene så han kan sette dem i tapeten når han svinger seg rundt Klart du skal på tur! Det hadde du hatt så godt av,og de hjemme klarer seg fint uten deg Noen dager for deg selv,tenk så godt det blir ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå