Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hvor mange par ammeinnlegg man bør ha i ull? de må vel skiftes ganske ofte? har termin 23.des så d er jo midt på kaldeste vinteren...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte 4 par... satser på det holder=)

Skrevet

ja.. der ja... hehe.et var en side på internett... fant reklame for den her... mammahuset? husker ikke.... skal se om eg finner det....=) de er kjempe god... har prøvd de.. hehe...janus ull ammeinnlegg...

Skrevet

Jeg kjøpte mine hos fru Lyng...tjihii... De er store som middsgatallerkner... :-)

Skrevet

nøstebran er d goe ammeinnleg i ull.. wwwnostebran.no

Skrevet

beklage litt skrive feil www.nostebarn.no

Skrevet

Har kjøpt 3 par. Enkelt å bare skylle dem opp for hånd om kvelden. Må ikke vaske dem i maskin hver gang. Jeg kjøpte dem på apoteket.

Har begynt å bruke dem så smått jeg da. Har allerede endel råmelk og får lett vondt i puppene når det er litt kaldt.

Skrevet

To par i ull. Det holdt forrige gang. Brukte også einganginnlegg i bomull utanpå der igjen, når eg lakk som verst. Så slapp eg digre, våte flekkar på gensaren... ein føler seg jo ulekker nok frå før etter fødselen....

Skrevet

Har kjøpt 3 par i ull. Skal ha gassfiller innerst på brystvorta, da det ikkje alltid er bra å ha ull rett inntil melkekanalane. Da held dei jo og litt lenger, treng ikkje vaske dei så ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...