Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Eller en annen moden, ansvarsbevisst mann som ikke stikker av så snart ting blir vanskelig. Men det er pokker meg umulig og finne, hvem vil ha en ung alene mor da? er ikke akkurat "status" det nei! Jenten min er bare 5 uker, men herlighet så jeg savner en og dele henne med, en som synes hun er like nydelig som jeg synes, og en som kan dille like mye med henne som jeg gjør. Jeg vil ha en Mann, med stor M!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 signerer ja.. ikke er jeg ung lenger heller..uff og har 2 alene! blir evig alene jeg får vente 15år med sjekking..haha
alene pappa Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 for meg er det positivt å treffe noen som er i samme situasjon da. da vet de hvertfall litt mere hva de går til og er gjerne litt mere ansvarsbeviste enn de uten barn. tror de som ikke har barn som blir sammen med noen med barn ikke vet helt hvor stor forskjellen blir med tanke på alt man skal gjøre osv. så alenemødre er ett pluss her hvertfall =)
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 venter på prinsen på hvit hest hær også gitt:(
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 ja det hadde vært noe :-D
alene pappa Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 æsj. er verken prins eller har hvit hest kan riktig nok komme på en brun hest, men det gjør meg uansett ikke til en prins.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Du kan få lov til å vere deg sjølv alene pappa.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 det er det indre som gjør deg til prinsen vet du;P
alene pappa Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 åja sånn det var ;P he he. ja det er enda ikke opp til meg å bedømme da, men tror selv at jeg er veldig snill og hjelpsom. det jeg vet at jeg er, er at jeg er ærlig og trofast, glad i barn og liker familieliv.
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 det er gode egenskaper det, tror det kvalifiserer til å være prins;)
alene pappa Skrevet 28. oktober 2007 #12 Skrevet 28. oktober 2007 høres bra ut=) helt sånn seriøst hadde det hvert koselig å treffe noen snart så man slipper å gå enda en jul i møte alene. det er så utrolig trist. alle har liksom sitt å sin familie rundt seg, men ikke her i huset. om ikke morra trekker seg igjen skal hun ha lillegutt denne jula. da blir jeg liksom enda mere alene:(
Den heldige eier av ett barn Skrevet 28. oktober 2007 #13 Skrevet 28. oktober 2007 Vil også han en ordentlig moden og ansvarfull mann. En som greier å prioritere familien også. En som ikke forlater alt så snart en kompis ringer og vil ha han med ut. Hvor er det slike menn befinner seg? For jeg har enda ikke funnet en slik her;)
alene pappa Skrevet 28. oktober 2007 #14 Skrevet 28. oktober 2007 jeg er her jeg. veldig skjelden på byen er jeg oxo. kanskje en eller to ganger i året. har fått litt andre verdier enn fest etterhvert.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 28. oktober 2007 #15 Skrevet 28. oktober 2007 Du er her du ja;) Tenkte mer på her i samme by, eller til nød samme landsdel:) Har enda ikke vært ute siden tulla ble født for 15 mnd siden. Pappaen hennes derimot..ja, hva skal en si.. Han er ute 2-3 ganger i helgene hele tiden. Også når det er han som har henne. Det er jo derfor det finnes barnevakter..usj, blir så irritert på han.
alene pappa Skrevet 28. oktober 2007 #16 Skrevet 28. oktober 2007 hvilken del av landet er du fra da?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 28. oktober 2007 #17 Skrevet 28. oktober 2007 Den beste! Er nok nordlenninger vi da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå