ellemmelle og bitteliten Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 På noen dager, som i dag, kjenner jeg at jeg begynner å tvile på hva jeg vil med dette forholdet som jeg er i. Mens jeg har jobbehelg og kunne tenke meg lørdag kveld sammen, så har han invitert en kompis på middag og senere bytur. Byturer "hver helg" er det som gjelder og impulse ferieturer, helst sammen med denne samme kompisen.. Nå planlegger de tur de to + søster til sambo og en venninne av henne. Kjenner at tålmodigheten min er på bånn på dager som denne... Noen ganger tenker jeg at vi er altfor forskjellige, eller mer på altfor forskjellige stadier i livet og det er innmari frustrerende! Sambo synes at jeg overreagerer altfor mye når det gjelder denne turen, men jeg synes faktisk ikke det er helt greit og gruer meg til de skal dra kjenner jeg.. Er jeg totalt urimelig?? Forøvrig er jeg sliten og lei og skulle gjerne hatt min kjære hjemme så er sikkert litt mer sårbar enn ellers...
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 HVA??? HALLO?? HAN MÅ DA JO INKLUDERE DEG PÅ TUR! Jeg forstår GODT at du er frustrert og begynner å tvile, for en inviterer jo ikke søstra si, kompis og venninne av søstra for å reise på tur og ikke tar med kjæresten! Guttetur er noe helt annet! (men han hadde vel ike reist til syden med kun kompisen heller, det ville vært litt rart det også synes nå jeg!) Byturer er kjekt av og til, men hver helg, eller ofte blir litt too much mener nå jeg! Ta en alvorsprat med ham! Sender deg en stor klem! Du er ikke urimelig! Det er han som er det!
jinta86 Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 er enig med ine jeg altså.. hadde satt meg ned og snakket med han.. jeg hadde ikke godtatt dette jeg da.. men det er jo meg da... klem
ellemmelle og bitteliten Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2007 For å gjøre ting litt klarere da, så er dette snakk om tur til alpene, de er alle sammen racere på ski, noe jeg ikke er så har ikke noe glede av en sånn tur uansett. Og så det er sagt, så skal vi to sammen ha en 2 ukers tur til Thailand senere i vinter så er ikke det at han ikke inkluderer meg heller, men fortsatt blir jeg litt frustrert over at han er så altfor sosial :-) Unner han å drive med o store hobby (skikjøring), men hadde fortsatt satt mer pris på om han dro på kompistur istedenfor en sånn "partur"... Forøvrig er avtalen at han "får" en guttetur (el lign) i året, resten av ferien skal vi bruke sammen, enten sammen eller med fler. Og når det gjelder bytur så er jeg stort sett med altså, er bare det at jeg begynner å bli litt lei, særlig de helgene hvor jeg jobber.. Har liksom lyst på litt andre ting i livet mitt også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå