Gå til innhold

Positive og negative erfaringer med Ferber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan alle som har erfaringer med Ferbers søvnmetode skrive litt om sine positive eller negative erfaringer her. IKKE DISKUTERE for eller imot metoden. KUN erfaringsutveksling!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde dette med jenta mi da hun var 7mnd. fordi jeg var lei av å puppe henne i søvn. Vi la henne i sengen og følgte opplegget. Hun gråt og gråt, og våknet mange ganger i løpet av natten og hylskrek og kaldsvettet (jeg tror hun hadde mareritt). Andre natten var det akkurat det samme. Etterhvert så sovnet hun veldig greit selv men hun ble urolig om natten og var avvisende om morgenen og hun var alltid eller så blid om morgenen. Vi angret veldig på at vi hadde begynt med denne kuren fordi det forandret jenta vår. Vi begynte å samsove for å prøve å motvirke effektene og nå sover hun godt. Sovner ved siden av oss og våkner ikke i det hele tatt på natten og er blid som en sol om morgenen!

I ettertid har jeg lest masse mer om denne metoden og jeg har tatt det opp med helsesøster for det var hun som anbefalte opplegget. Jeg hadde aldri gjort den hvis jeg hadde den informasjonen da som jeg har i dag.

Skrevet

Hva går denne metoden ut på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...