Gå til innhold

Hunden jeg passer i helga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

bjeffet på en hest i dag. Hesten ble gal, rytteren datt av og hesten stakk av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt gikk bra med jenta og hesten. Jeg lusket hjem kan du si...

Skrevet

Ikke en stor god følelse... Men om bikkja var i bånd er det hennes egen feil at hun ikke fikser hesten sin, tross alt.

Skrevet

Jeg hadde den i bånd og hesten stod stille 50 meter fra oss. Plutselig byksa hunden fram noen meter og bjoffa. Hesten ble skremt.

Skrevet

Huff, stakkars deg - og sikkert stakkars henne også. Og forsåvidt bikkja som antakelig tenkte at angrep var det beste forsvar mot dette digre beistet, og hesten som fikk angstnevrose.

Skrevet

Det var litt stakkars alle sammen. Tørr ikke gå ut med hunden i morgen...

Skrevet

JOda. Det går bra, ser du, bare lat som du er sjef og hold godt i båndet, bikkja blir et større problem om den ikke får luft&tur&gjort fra seg. Lite sjanse for hestekræsj to ganger på rad, tross alt.

Skrevet

Du har sikkert rett.

Takk for svar.

Skrevet

Et lite tips - om du vil ha en distraksjon i bakhånd om dere skulle møte på noe som bikkja kan tilte av, putt noe godis i lomma, som du vipper ut og holder halvskjult i hånda helt til faren er over, så bikkja (som ikke er Einstein) kan fokusere på hva-er-dette-som-lukter-så-godt helt til hestevesenet er vekk og så få godisen. Kjøttpålegg, hundesjokkis eller hva som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...