Gå til innhold

eBay.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner meg ikke på denne siden jeg...., såg på Redken shampo/balsam, tenkte kanskje jeg skulle kjøpe meg sånne liters flasker i smoot down......, men de sender jo bare til USA jo, det jeg kunne se..... Sikkert jeg so er litt teit her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ulikt fra selger til selger om de sender til norge eller ikke. Så finn produktet og så må du finne en selger som sender til norge.

Er somregel noen som sender til hele verden eller til europa.

Alternativt så kan du sende en beskjed til selger å høre om de sender til Norge. De fleste jeg har spurt sender til Norge om du spørr.

Skrevet

ok, takk takk for info.. Er ny på den siden..., synes den er litt rotete egentlig, men etter det jeg skjønner på dere her inne så er det billigst å kjøpe Redken der......, har lyst på stooooooore flasker som varer ei stund....

Skrevet

Det er ikke så inviklet der inne når man sjønner systemer;) Men tar litt tid å komme inn i det.

Pass på at det sikkert er ulike størrelser på flaskene der inne og.

Så er det bare å kose seg og by;)

Skrevet

ja, får prøve det..., men det er vel de samme toll reglene som gjelder der og...., at det må koste under 200 kr.... For meg såg det ut som om frakten vil bli dyrere enn produktene.... Ikke alltid like enkelt med denne nett shoppingen...., men er blitt litt hekta da..... men har bare bestillt fra look...- og straw.. til no

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt to 1-liters flaser.En med shampoo og en med balsam.

Ga totalt 364 ,-.for begge.

Kjøpte de med 3 dagers mellomrom,sånn at jeg ikke måtte betale toll.

Skal finne navnet på den jeg kjøpte av,så kan du søke det opp.

thehaircarepro

heter hun jeg har kjøpt av.

Skrevet

tusen takk!!!! Her får en svar på "alt". ;) ;)

Skrevet

Et lite spm til... var den prisen inkludert frakt...?

Skrevet

Ja,totalt inkl frakt.Så endel billigere enn å handle i butikk kan du si ;-)

Skrevet

Er veldig ulikt fra selger til selger hva de tar for å sende varen.

Vet du at du kan sette der som viser porto til å vise hva porto det blir for å sende til norge? Da er det lett å finne den billigeste senderen;)

Skrevet

takk igjen......, tar litt tid å finne ut av denne siden skjønner jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...