Lillegull2008&2010 Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Anbefales på det sterkeste! Han var super flink og jeg ble helt rørt over hvor mye han brenner for yrket sitt. God tid brukte han på oss, og forklarte nøye og var super hyggelig. Vi kjørte fra Oslo, og det var virkelig verdt kjøreturen. Også var prinsen vår bare helt skjønn ;D
pandabjørn Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 var du på nøtterøy ultralyd eller hos kvinnedoktoren?? vi var hos kvinnedoktoren i sept, og vi fikk 4d og var kjempe fornøyde..med førstemann så var vi på nøtterøy ultralyd, men må si jeg likte mere han på kvinnedoktoren )
Lillegull2008&2010 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 åh søren, er det flere... Ja kvinnedoktoren!! så da fikk vi 3D bilder og videosnutter på cd med oss hjem ja :) virkelig verdt pengene!!
pandabjørn Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 ja det er verdt hver eneste krone vet at kvinnedoktoren har tatt mange pasienter fra nøtterøy ultralyd, for han Nicolaidis har fått mye skryt
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Så utrolig fine bilder du hadde fått, carma! Santvel han var utrolig flink? Vi var også kjempefornøyde!
Lillegull2008&2010 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2007 Åh, du hadde også fått et kjempe nydelig bilde!! Kvinnedoktoren var kjempe flink, ble rørt over hvor mye han brant for yrket sitt Vi sitter å fleiper om hvem han ligner på, men egentlig så ser jeg ingen likheter, men skjønn er han hehe
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Hihi, ja, fikk kjempemange flotte, og tre kjempefine filmer, men har bare lagt ut et foreløpig. Det er det aller beste, synes jeg. Vi har også prøvd å finne ut hvem han ligner på, men synes det er vanskelig. Synes kanskje bedre når han kommer ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå