Gå til innhold

3D UL på nøtterøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefales på det sterkeste!

Han var super flink og jeg ble helt rørt over hvor mye han brenner for yrket sitt. God tid brukte han på oss, og forklarte nøye og var super hyggelig. Vi kjørte fra Oslo, og det var virkelig verdt kjøreturen.

Også var prinsen vår bare helt skjønn ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var du på nøtterøy ultralyd eller hos kvinnedoktoren??

vi var hos kvinnedoktoren i sept, og vi fikk 4d og var kjempe fornøyde..med førstemann så var vi på nøtterøy ultralyd, men må si jeg likte mere han på kvinnedoktoren :))

Skrevet

åh søren, er det flere... Ja kvinnedoktoren!! :) så da fikk vi 3D bilder og videosnutter på cd med oss hjem ja :):):)

virkelig verdt pengene!!

Skrevet

ja det er verdt hver eneste krone :)

vet at kvinnedoktoren har tatt mange pasienter fra nøtterøy ultralyd, for han Nicolaidis har fått mye skryt :)

Skrevet

Så utrolig fine bilder du hadde fått, carma! :D Santvel han var utrolig flink? :D Vi var også kjempefornøyde!

Skrevet

Åh, du hadde også fått et kjempe nydelig bilde!! :)

Kvinnedoktoren var kjempe flink, ble rørt over hvor mye han brant for yrket sitt :)

Vi sitter å fleiper om hvem han ligner på, men egentlig så ser jeg ingen likheter, men skjønn er han ;) hehe

Skrevet

Hihi, ja, fikk kjempemange flotte, og tre kjempefine filmer, men har bare lagt ut et foreløpig. Det er det aller beste, synes jeg. Vi har også prøvd å finne ut hvem han ligner på, men synes det er vanskelig. ;) Synes kanskje bedre når han kommer ut. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...