Vesla89 - Er lei! Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 uten mensen etter pilleslutt? Jeg slutta 12.juli og har ikke hatt den siden. Hadde ikke regelmessig før jeg begynte på de heller. Hadde den kanskje 3-4 ganger i året. Er så forvirrende og frustrerende. Jeg ønsker meg barn, og vil gjerne bli en ung mor, men virker som om kroppen min ikke vil. Men er kanskje vanlig å gå så lenge? Eller er det kroppen min som tuller?
Clemencia Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Med meg tok d vel to mnd før mensen kom "skikkelig". Vet egentlig ikke helt om jeg hadde EL i d hele tatt på den tiden. D er jo snart et halvår siden jeg sluttet på pillen nå, men ikke før de to siste mnd., har jeg hatt en regelmessig syklus som ikke kommer og går som den vil. Så d er ikke uvanlig i d hele tatt. For noen går d seg fort til, for andre tar d lengre tid. Sånn er d bare =) Jeg også vil bli mor i ung alder, er bare 19 år, men kommer til å være 20 når jeg får et barn (om jeg blir gravid snart vel å merke). For meg så er dette en passende alder. Hvor gammel er du da? 18?
soooz Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg slutta på pilla 12 august i år. Fikk mensen da jeg skulle ha den samme mnd. (Slutta midt på brettet). Etter det har den vært regelmessig, så å si på dagen. Det er jo veldig individuelt da, kroppen reagerer jo forskjellig fra person til person. Lykke til uansett, den dukker jo opp en gang
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Dette er som dere har nevnt veldig individuelt..Men jeg sluttet på pillen i juli etter endt brett. Har hatt sykluser på 25, 26, 27 og 28 dager så dekker snart hele spekteret;) Skal begynne å prøve på barn i desember ( må vente pga av en vaksine jeg har tatt)..så går bare å tripper her til tiden kommer:) Lykke til med prøvingen:)
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 jeg fikk min 25 dager etter fra første dag av siste mens med pillen. Så det var ganske stabilt, bare 3 dager mindre syklus enn med pillen. blir spennende å se denne mnd.
honey,5pp Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 31 dager etter første dag av siste mens med pillen.. (gått på pilla sammenhengende i 5 år)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå