Gå til innhold

Flere som har vært gravide og KUN har hatt svaake tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt veeeldig mange tester siste mnd, og alle har hatt strek, men de har vært svake, men hele...og blå! og jeg kjenner jo igjen den garviditets følelsen;) hadde mest sannsynlig festesmerter 6 oktober..og vil da være ca 2 mnd på vei nå (tror jeg..)..festesmerter oppstår ca i uke 4 har jeg lest..skal til legen til tirsdag, måtte vente lenge på time pga ikke akutt..

Men er det noen som har opplevd dette med at testene ikke ble sterkere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen?? med vceldig mange streker,mener jeg på 7 CB etter hverandre..på et tidsrom på 2-3uker...

Skrevet

Svak strek er strek det og:) Du er gravid og kan slutte å teste:) Tror ikke det har noe å si at strekene ikke blir sterkere. Grattis

Skrevet

hadde svak test og var gravid- testa t.o.m når jeg var 3mnd på vei--- svak da oxo....!??

Skrevet

ei venninne hadde 8!! svake tester men var ikke gravid

Skrevet

Da må det vel ha vært skyggestreker? brukte hun Clearblue?

Hadde hun symptomer på graviditet da?

Jeg har ei tulle på 10,5 mnd, og kjenner igjen den graviditets følelsen..men slapper ikke helt av før jeg har vært hos legen på tirsdag..

Sommerfugler i maven!

Skrevet

jeg hadde en veeeeldig svak test, men var så absolutt gravid...hehe...:o) må gratulere deg så mye da....:o) var det planlagt eller....???

Skrevet

Takk for det;) Har hatt 7 svak positive nå, UTEN en negativ test imellom, og CB er visst best på markedet, så er gravid ja;) men de blir liksom ikke sterkere!! men skal sies at det var vel ingen ( kanksje en) som ble tatt fra morgenurinen..

Tja, var vel ikke planlagt, Hannah er bare 10, 5 mnd, og jeg er nok 2 mnd på vei, så blir 17-18 mnd imellom! og gikk på cerazette, ammer og ikke fått tilbake mens etter fødsel, MEN når det er sagt - NÅ ER JEG VELDIG KLAR FOR EN BABY TIL!!!! ;)

Skrevet

Hadde også veldig svak test nå med siste, kom som en stor overraskelse at den var positiv i det hele tatt, så jeg trodde ikke på det! Tok to tester, begge svakt positive.. Fikk masse rare tanker om at noe var galt siden de ble så svake, men alt var i skjønneste orden inni der! Nå sitter vesla på 5 mnd i vippestolen her og babler som bevis på det ;-)

Skrevet

Takk for svar;) skal til legen tirsdag,skal bli godt å få det ordentlig bekreftet;) men kjenner jo på kroppen at det er boller i ovnen her, hihi;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...