Bare jeg er meg :o) Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Nå er jeg ferdig med julegaver og 10.000 kr fattigere. Utrolig deilig.Egentlig ganske "stolt" av at jeg,JEG verdens tregeste er ferdig FØR november.Grunn: Orker rett og slett ikke desperat handling.Nå er jeg 30 og har blitt som mora mi hehe
EnUndreneMor Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 jeg har bestilt mine siste omtrent i dag.. uff ameg ble dyrt men ikek like dyrt som deg, hva har du kjøpt egentlig??
lille frøken heffalomp Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Aaaaaarrrrghh....!! slutt begge to...jeg har ikke kjøpt en eneste...må begynne nå altså...orker ikke stress før jul enda ett år..
EnUndreneMor Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 hehe jeg har planlagt lenge, oxo kom pengene å da kanjeg bestille å få di unna.. deeeilig slipper stress.. ordne til svigers oxo siden samboeren er litt treg.. hehe.. da vet jeg at di får gave;)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2007 Uff det blir bare fler og fler å kjøpe til.30 stk har jeg kjøpt til. Barna i familien er de enkleste.Kjøpt en del bøker,klær og puslespill. Og for første gang har jeg gjort det "lettvindt".Jeg er lei av å ikke vite hva jeg skal kjøpe til folk som har alt.Derfor har det blitt en del gavekort i år.De unge gutta på Jack and Jonas.Jentene på Bik Bok eller Only. De "gamle" får gavekort på Egon....slik at dem kan gå ut å spise og drikke en kveld. Pluss en del annet som jeg ikke husker i farta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå