Gå til innhold

Digitalkamera til jul..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe det til mamma i julegave. Det hun har begynner bli dårlig, i tillegg til at det er hele 4 år(!!) og dermed minner mer om en murstein;)

MEN, er alene om denne gaven så derfor lurer jeg på om noen har noen å anbefale? Det bør helst ikke koste så mye mer enn 1000 lappen men om noen har noen litt dyrere å vise til overlever jeg nok det;) Også må det ikke være stort og klumpete;)

:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elite Foto har et Nikon kamera nå til 999,- nå (Vet ikke om det gjelder alle butikkene) , men tenkte å kjøpe dette til mamma.

De har et samsung til samme pris denne uka.. men har hørt det er mye tull med de? Og når de skal repareres så må de sendes langt...

Skrevet

Takk for svar!

Den linken til elkjøp fungerte ikke, virker som de kanskje har noe feil med siden sin?!

Sjekket elite sine nettsider men de selger visst ikke kameraer der. Skal stikke innom butikken på mandag.

Takk for tips:)

Skrevet

bare søk på elkjop.no og gå inn på foto og kompaktkamra oxo trykker du på under 1600 da kommer dte opp mange.. og di er innmari fine

Skrevet

Vet du forresten hva dette nikon kamerat heter?

• 4 uker senere...
Skrevet

Har da enda ikke funnet noe kamera så er det noen som har noen tips tar jeg gjerne imot:=)

Skrevet

les det som alt er skrevet så finenr du nok noe.. eller så har jo clasolson noen

Skrevet

Jeg har da lest det men syns ikke det var noen bra til den prisen derfor spør jeg på nytt om noen har noen tips til noen som kjører kampanjer e.l!

Skrevet

er jo hele tiden noe.. men for en 1000lapp er det ikek mye bra, man må litt opp i pris..jeg skal kjøpe til samboeren min og det kommer på2600 eller noe.. så kommer minnekort i tillegg

og på billige kamrr så kommer jo minnekort i tilleg og av og til batterier, å da må man kjøpe ladbare for vanlig batterier får man bra brukt ettpar ganger pga blitz, å da blir det fort noen kroner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...