Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 jenta mi på 8 mnd stupte ned fra stolen i dag, med hodet først, og kroppen over nakken... huff, var så fælt, jeg får vondt i magen når jeg tenker tilbake på det...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 uff, jeg kjenner følsen , tulla her datt med bakhodet ned i steinen ute her for ikke så lenge siden. Er helt forferdelig!!! Har du vært hos legen med henne ??
spireliten Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Uff da, det hørtes ikke noe særlig ut. Vondt for henne, og vondt for deg også. Gjør så vondt å se de man er aller mest glad i ha det vondt, eller at noe vondt skjer dem. Skjønner deg så vannvittig godt.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 kanskje dere må kjøpe en sele som hun kan ha i stolen nå når hun er blit så stor, så slipper man å gå rundt med hjertet i halsen for at noe sånt skal skje igjen. Er så ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Nei, ikke vært hos legen, ble fort blid, og det var 3 timer før leggetid...hadde det vært rett før ville jeg vært mere engstelig (for hjernerystelse) Hun ble pigg og lekte og spiste godt... Men, så vondt, og unødvendig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå