Gå til innhold

hvor er det best og billigst å bestille julekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi nemlig kjøpt en nissedamekjole med nisselue til Anniken, så tenkte å bestille kort om ikke sååå lenge... i november en gang=)

uff, burde kanskje kjøpt den i str 62 så vi er sikker på hun har den helt til jul men så så stor ut og 62 var aaaltfor stort så hadde vel bare sett drakten på bildene... =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vistaprint er billige :-)

Skrevet

kjøpt nissedrakt til minsten i dag jeg også.. hehe.. såå søt:) gleder meg til å ta bilde med den på:)

Skrevet

Hvor kjøpte du nissekjole?

Eurofoto er bra kvalitet til en billig penge..

Skrevet

dytt*

Skrevet

allfoto.no har til 6kr stk..

Skrevet

sponland.no

vet ikke hvem som er billigst, men sponland har hvertfall mange fine.

Skrevet

takk for svar!

kjøpte på kappahl. sånn rød kjole med forkle og påtrykte "knapper", sånn nissekonekjole. og nisselue. kostet 159 kroner eller noe sånt.

Skrevet

ok

Har ikke bilde av den vel :-)

Skrevet

kommer bilde i morgen (hvis jeg husker det) men gidder ikke rote frem ledningen til kameraet nå... hehe måtte bare ta bilder i dag, var sååå nydelig med den på seg=)

Skrevet

Kortshop sine kort er veldig fine, og de har en suveren service. Meen - jeg personlig liker ikke papiret de bruker, så om julekort hadde ikke JEG brukt dem, da.. Hehe. Men brukte dem til innbydelser og bordkort til dåpen - kjempebra!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte kort på www.optimalprint.no - de ble kjempefine, og søte. Kortene kom på bare 4 dager men det kan visst ta opp mot en uke. Jeg synes det er mye stiligere med ordentlg papir - og ikke fotopapir.

Skrevet

fikk mine fra japanphoto i dag.betalte 132kr for 30stk.syntes ikke det var noe å si på.hjem i postkassen på 3 dager.

Skrevet

Hvor er de best på pris osv hvis man skal ha flere bilder på ett og samme julekort?? Collage?? er det det heter??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...