smackazz Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 eg har 2-3m opning og er moden...skal inn på stripping i morra noen som har erfaring???
smackazz Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. oktober 2007 jordmora røsker i livmortappen for å få fortgang i fødselen
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Ble strippet en rekke ganger under fødselen for å få fortgang. Deilige greier gitt... Nei, ærlig talt var det ikke noe særlig, men jm var oppi samtidig som jag hadde veer, og er ikke sikker på om det verste var selve strippingen eller om det var det at jeg da måtte ligge forholdsvis rolig på ryggen mens det stod på. Med meg hjalp det ikke lillemann stod fast så høyt oppe at det ikke ble noe press innenfra - og vi endte med snitt. Har ei venninne som det hjalp godt på, hun fikk fart på åpningen og fikk babyen nokså raskt etter strippingen. Hun syntes ikke det var så ille. Så det er vel individuelt.
moklatt_har født 31.08 Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Funket veldig bra på meg.Gjorde ikke vondt.var bare litt ubehagelig.Satt med rier en halv time etterpå..gutten var ute 7 timer etter første ri.Men du må nok være moden for at det kanskje skal virke.Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Ser du har termin 7. november, er det normalt å strippes så lenge før termin da?
smackazz Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2007 noen gjør det..andre ikkje men siden eg har så bra åpning, moden og er mjuk så gjør de det
Tulletutta Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 ble strippet i går eg, men her skjer det ingen ting hadde 2 1/2 cm opning, men nå er det ikkje kynnere å kjenne, tenkte at eg viss eg ikkje kjenne noko til 7 tida i kveld så skal eg ringe føden siden det er 24 timer siden eg ble strippet. er 6 dager på overtid så da er dei vel litt meir positive til å hjelpe fødselen i gang. Men det var da grusomt vont å bli strippet alt så viss eg hadde kunne sluppet å gjere det ein gangtil så hadde eg nok gjort det. Men vil få denne fødselen overstått..
smackazz Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2007 ingen reaksjon her heller ;( kun brunaktig slim har ikkje du noe slim eller blod eller noe?
Tulletutta Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 Jo ein del slim med blod har eg, men før eg ble strippet sa hadde eg masse kynnere, mens nå har eg vel mindre enn eg har hatt på fleire dager. Får håpe det skjer noko snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå