tina_mor Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 sover mannen deres på eget rom/gjesterommet?? Om han gjør det, er det pga at dere ammer?? Jobber han dagtid? Skift? Vi gir mme , og snuppa sover hele natten, enn så lenge
ifie Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Mannen min sover sammen med MEG! Etter pupp i 5-6tia på morran får gullet ligge i sengen vår han også, så da sover vi sammen alle tre. Er så deilig atte!
Alba44 Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Han sover sammen med meg i dobbelstsenga vår. Heldigvis ) Han jobber dagtid.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Han sover ved siden av meg i senga vår, akkurat der jeg vil ha han ;-) Snuppa ligger i egen seng ved siden av vår, og jeg ammer henne en-to ganger i løpet av natta. Er så heldig å ha en mann som sover som en stein gjennom alt sammen jeg da, så han våkner frisk og uthvilt, klar for jobb, nesten uansett hva natta har gitt mor av utfordringer...
Hannahs-mor06 Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Om han oppfører seg, så får han lov å sove på sin side av sengen;) Her i huset har det vært naturlig at alle har sovet på samme rom, selv om jeg har ammet flere ganger på natten..Hannah er 10,5 mnd, og vi vurderer å legge henne på eget rom snart..
Elle melle deg fortelle Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Her sover han også sammen med meg i vår dobbeltseng. Lille vennen kommer på morningen.
tina_mor Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2007 Godt og høre;) Pratet med ei venninne som har fått nr 2, og mannen er "forvist" til gjesterommet for en periode. He he - ja må man så må man. Men koselig og sove alle tre eller fire der innimellom også da. Særlig når de er så små som våre ennå
Kosel Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Er det vanlig at gubben blir "kastet ut" av soverommet når man får barn...?? Er aleina så aldri vært noen annen ordning en meg og mini på samme rom...men hadde jeg og pappaen bodd sammen nå så hadde vi da sovet sammen..(har jo forsåvidt kun 1 soverom så hadde ikke hatt så voldsomt med mange muligheter..)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. oktober 2007 #9 Skrevet 27. oktober 2007 Kunne aldri falle meg inn å "kate ut" min kjære fra sengen VÅR:o) Hadde blitt kjempelei hvis han ville byttet rom!
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 Min kjære ligger i samme seng som meg. Snuppa i kurv ved siden av:-) Han våkner ikke når jeg nattammer. Snuppa legger jeg i senga vår ved 07 tiden om morgenen på helg ved siden av oss, koooos
Mammapudding Skrevet 27. oktober 2007 #11 Skrevet 27. oktober 2007 Her sover vi alle tre i dobbelsenga vår:=)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #12 Skrevet 27. oktober 2007 De første ukene etter at vi kom hjem med nr 2 så sov han inne på rommet sammen med nr 1. Han er bare 2,5 år og det var sommerferie og da tok vi oss egentlig av en unge hver og siden den ene sovnet sent og var oppe halve natta og den andre sov godt og stod opp tidlig burde ihvertfall en av oss være utvilt til å ta seg av eldstemann... Men når de første ukene var over og ting begynte å gå seg til så flyttet han tilbake til meg igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #13 Skrevet 27. oktober 2007 Kommentar til alle innleggene her: heldige dere. Mannen min sov sammen med oss de første ukene, men da han begynte på jobb igjen (dagtid) ble han så trøtt og utslitt av å bli vekket på natta at han flytta på gjesterommet. Men han sover hos oss i helgene, da. Onkelen hans bodde på gjesterommet til barna deres var 9 mnd. Håper snuska vår har begynt å sove hele natta før den tid...
Brenda med 2 ute Skrevet 27. oktober 2007 #14 Skrevet 27. oktober 2007 Mannen min sover ved siden av meg=) I begynelsen støttet han meg opp til og med om natten når snuppa skulle ha mat på for jeg var så utrulig trøtt at jeg visste verken ut eller in.Snuppa ligger i sengen sin vedsiden av oss... Og ved siden av meg i sengen skal han vere i resten av mitt liv=)
ormeynglet Skrevet 27. oktober 2007 #15 Skrevet 27. oktober 2007 Her sover gubben ved siden av meg selvfølgelig. Men, har faktisk tenkt at det kunne vært godt med et ekstra soverom for min del av og til jeg! Han kan sove gjennom de værste stormene så lenge jeg er der, også på helg. Merkelig nok så våkner han lett hvis mor ikke er hjemme!? Når begge to på litt over 2 år og ei på 7.5 mnd veksler på å være våkne/syke i perioder og jeg er den eneste som våkner med dem om natten, så hadde det vært deilig med et 3. soverom sånn at jeg kunne få være uthvilt en gang iblant også! Han kan godt begynne på jobb f.eks. kl 10 en dag hvis han er trøtt, men det kan IKKE jeg!
Linda-Kristin=) Skrevet 27. oktober 2007 #16 Skrevet 27. oktober 2007 her blir han kasta på sofaen hvis mini ikke sovner igjen etter pupp i 4-tida... han snorker så fælt så han våkner:P hersens snorking!! synes litt synd på han da, men han sier at han liker å bli sendt på sofaen for der får han sove i fred...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 27. oktober 2007 #17 Skrevet 27. oktober 2007 Han sover ved siden av meg i dobbelsengen vår, akkurat der jeg vil ha han Nå nattammer jeg ikke lenger, men da jeg gjorde d sov han gjennom d likevel...han har et godt soverhjerte Lillemor sover i sengen sin ved siden av oss...
jubaloooo med to stk Skrevet 28. oktober 2007 #18 Skrevet 28. oktober 2007 hehe. her varierer det litt. da nussliten hadde kolikk så sov han på gjesterommet, men det var bare å si fra når han måtte avhjelpe meg. og så sov han litt i samme seng som oss, men baby våknet så ofte i begynnelsen at jeg fikk mer søvn av å bare ha henne oppi senga med meg. det syns han var skummelt for han klarte ikke slappe av i frykt for å ligge oppå henne (tror aldri det var noen fare for det, men han var bekymret). og nå har han sovet litt på sofaen for å få nok hvile for baby har hatt en litt urolig periode igjen:) sånn er det bare. men dette er enkort tid i livet så vi holder ut:) viktig at papsen ikke blir helt utslitt på jobben, han er leder og må være uthvilt på jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå