Gå til innhold

Flere som har vært gravide og KUN har hatt svaake tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt veeeldig mange tester siste mnd, og alle har hatt strek, men de har vært svake, men hele...og blå! og jeg kjenner jo igjen den garviditets følelsen;) hadde mest sannsynlig festesmerter 6 oktober..og vil da være ca 2 mnd på vei nå (tror jeg..)..festesmerter oppstår ca i uke 4 har jeg lest..skal til legen til tirsdag, måtte vente lenge på time pga ikke akutt..

Men er det noen som har opplevd dette med at testene ikke ble sterkere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du:-)

En strek er en strek fikk jeg beskjed om da jeg spurte på siden her for ett par mnd siden...så du er nok gravid;-) GRATULERER:-):-)

Jeg mista i uke 5+3, men vi prøver igjen...har akkurat hatt EL(uke siden), men leser ang festesmerter...har hatt murring i magen siden EL, men 4-5 dager etter EL hadde jeg skikkelig magesmerter, trodde nesten det var luft- smerter, men vet ikke...hadde det ikke sånn forrige gang jeg var gravid, men ingen svnagerskap er like sier de jo;-)

Lykke til, kanskje, forhåpentligvis kommer jeg etter deg;-)

*klem*

Skrevet

Ja, MEN jeg mistet desverre :(

Fikk beskjed av legen at det kunne være grunnen til svake tester..

Håper virkelig ikke at det er tilfelle hos deg! Lykke til!!!

Skrevet

Trist å høre at du mistet;(

Disse svake testene jeg har tatt, har blitt tatt i et tidsrom på 2-3 uker..og har blitt strek HVER gang, ikke sterkere eller svakere, men siste testen jeg tok, kom med engang..(spontant)..og var IKKE fra morgenurinen..og ingen blødninger.

Vil tro at jeg da hadde testet neg sist gang, dersom jeg hadde mistet..men jeg er jo ikke over de 12 første ukene ennå da..

Har ei tulle på 10,5 mnd og har ikke fått tilbake mensen etter fødsel, så har ingenting å gå etter, så ANER IKKE hvor langt jeg kan være på vei..men vil tro jeg er ca 8 uker..Blir spennende å se til tirsdag!

Kjenner at mavne har fylt seg litt opp nederst;)syns jeg kan se det og jeg da;)den var flat i utgangspunketet, men blir ikke det om jeg holder maven inn nå!! en bitteliten bul;)

Skrevet

Takk, det varmer! =)

Jeg var selv kun få dager over IKM, og bestilte legetime pga svake tester, og pga at jeg var usikker på om jeg faktisk var gravid en annen gang. Første SA var kun 2 uker før den andre.

Begynte å blø få timer før legetimen, og spurte legen om det kunne ha gått galt lenge før, eller om det var den dagen jeg begynte å blø. Tenkte da på de svake testene mine. Han svarte at jeg det kunne ha gått galt lenge før, men at blødningene kom senere.

Men om du er så langt på vei og krysset kommer med en gang, så er er nok alt i skjønneste orden;)

Lykke til på legetime på tirsdag!!

Skrevet

Takk for det;) du får ha lykke til videre med prøvingen, den sitter nok snart skal du se;)

Hadde skikkelige kramper i mven da vi var i bryllup 6 okt, og det er visst ca i uke 4 man har festesmerter..så ut i fra det, regner jeg ca 8 uker på vei.. hadde en svaaakt positiv test før det bryllupet, så er jo vel tre uker siden jeg testet positivt for første gang!

Skrevet

Håper virkelig at du er gravid! Og om du har testet positivt i 3 uker, så skulle en jo nesten tro det! Masse masse lykke til i tiden fremover ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...