Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 ÅH! Jeg kan nesten si at jeg hater samboeren min akkurat nå.. han skjønner INGENTING!! INGENTING!!! Vi har kranglet i hele dag, fordi han drakk i går, og jeg griner og vet ikke helt hva jeg skal gjør av meg. Jeg sa det til han at jeg syns han skal begynne å roe ned drikkingen, for han har tross alt ikke vert edru en ENESTE helg siden jeg ble gravid. Er det rart at jeg reagerer? Er det normalt at mannfolka drikker HVER helg i dama sitt svangerskap??? Forbanna d alkis! Nå sitter han med flaskene igjen!!! -Frustrert frue-
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Huff da, skjønner deg godt. Noen men bare fester fra seg før babyen kommer men veldig trist om du må sitte hver helg med baby alene. Er han ung han her eller? Hva sier han når du konfronterer han? En veninne hadde det sånn som du beskriver, hun tok en prat med jordmor så tok hun han med på neste time, så de kunne komme inn på det.. ønsker deg lykke til:o)
Amanda- Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 veldig vanlig... var slik i begynnelsen her og... til slutt (for noen uker siden) eksploderte det for meg.... sitt han på plass... HARDT! det gjorde jeg.... og tro meg.. det hjalp.... jeg sa: kutt ut flasken ellers flytter jeg....
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Har tatt han hardt! han er 30.. jeg sa det til han at jeg flytte om du ikke slutter med denne alkoholen! men han tror meg ikke. Og nå skal han feire bursdagen sin neste helg, helgen etter er det vennegjengen som skal ut, helgen etter det er det en familiefest, så begynner alle de julebordene.. jeg ser ikke lyst på helgene framover..! Jeg kan faktisk si d slik at jeg sterkt VURDERER å flytte ut herfra! jeg ser ikke lyst på noe! Håper dette bare er hormoner..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Det du må gjøre er å si ifra så han skjønner det,og det må du gjøre hardt!!!! Ikke pingle nå! Etter du har sakt ifra så gir du han en sjangse til å vise at han respekterer deg,men å gjøre som du sier! Du må få fram at du reagerer sterkt på alkohol forbruken hans! At du rett og slett ikke tollererer det. Masse lykke til!!!
Amanda- Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 du må ikke bare si det.. neste gang.. pakk kofferten og reis.... så skal han få se at du mener alvor... ord tar ikke menn seriøst.. men handlig... hehe...
Solstråle + 3 :) Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Har det faktisk på akkuratt samme måten......men dette er tredje mann og har vert igjennom dette maaaange ganger før,blir så lei meg og så trist,har sagt fra hardt mange ganger ,men nå orker jeg ikke mere,blir så dritt lei den mannen!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Ikke vanlig og ikke holdbart. Tydelig at han ikke er klar for farsrollen...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Nei, dette ville jeg ikke akseptert, han høres fryktelig umoden ut. 30 år? Skjønner at det ikke kan være lett for deg. Hjemme hos oss tar sambo seg noen turer på byen inni mellom, men han har samtidig stor forståelse for at jeg ikke ønsker å sitte hjemme alene hver helg så det er ikke nødvendig å måtte fortelle han det engang. Jeg er håper virkelig det ordner seg for dere, men han virker desverre ikke klar for papparollen, og det er kjempesynd.
Athina' Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg gjorde det slutt med bf på grunn av det samme. Klarte ikke å holde seg unna alkohol, festing og tapere av kompiser. Det var hver helg og det var ikke måte på mengder. Skulle ut å ta ett par øl på fredag, og jeg så han ikke før på sent søndag eller mandagsmorgen da han var forsatt småfull, stinka æsj, og så helt forjævlig ut. Jeg sa til han mange ganger i klartekst hva som ville skje om han fortsatte og det gjorde han, så jeg gjorde det slutt. Etter det sa jeg i klartekst hva som ville skje i forhold til meg og gutten og han hvis han fortsatte, men det stoppet ikke han for han fortsetter like gjerne. SÅ det vil si at han har ofret meg og gutten for alkohol og festing. Litt av en voksen oppførsel av en førstegangsfar på 31 år må jeg si. Jeg håper du finner av situasjonen for det er en uakseptabel oppførsel av han! Og du har all min sympati, lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 Har sittet i maaaaange timer i dag og pratet. Han skal skjerpe seg sier han. Han innrømt selv at han ikke hadde likt å sittet hjemme hver helg og sett på at jeg drakk meg full! Så vi er enige, han skal få drikke litt av og til(kan ikke ta fra han hver helg..) MEN vi skal også ha mange helger der vi to koser oss med brus! hehe.. vel.. han sier og at han vet GODT at han er nødt til å slutte med drikkingen når barnet blir født:) Hva om hun blir syk? sa han.. jeg har ikke lappen på bil, så da er han nødt å vere edru. gla han forsto meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå