barnII 15.02.08 Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 litt rådvill. min datter våknet istad, gråter og gråter. har vondt i tissen. peker på området rundt klitoris. jeg kan ikke se noe annet enn bittelitt rød. men kan hun ha fått sopp?? eller er det noen andre ting det kan være. Prøvde å spørre om hun visste hva som hadde skjedd, da gråt hun bare vet ikke. pappan er nede nå å synger en nattasang som han sang for henne når hun var bebi, det hjelper litt(stakkar lille vennen min) jeg smurte lit canesten der, tror dere det er greit på så små??
Labambie Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Tja,kan ikke alle få sopp da? Jeg får det iallfall om jeg tar antibiotika og slikt,har vært sånn hele livet... Når man er liten kan man "tukle" underlivet sårt.. Mange barn gjør dette.. Da svir og klør det...
evakatt Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 ja,,alle kan få sopp,dra på apoteket å kjøp middel for d.kommer ikke på hva d heter.kanesten tor jeg
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Tror ikke det er helt unormalt nei. Støtter labambie i hennes forslag.
3 har blitt 4 Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Er det ikke urinveisinnfeksjon da?
mor.monsen Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Du har ikke bytta vaske/skyllemiddel i det siste da? Mange som kan reagere på det? Jeg gikk i hvertfall virkelig på en smell da jeg skulle teste ut den nye blenda aloe vera. Klødde så jeg trodde huden skulle falle av. Både her og der. Ellers så kan det godt være at hun har tuklet en del på egenhånd. Hun har lanskje skarapa seg med neglen eller noe... Unger utforsker jo gjerne en del.. Uansett hadde jeg tatt en tur til helsesøster eller lege for å skjekke. Er det sopp på så lita jente tror jeg kanskje at det skal behandles med noe annet enn canesten. Lykke til!
barnII 15.02.08 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2007 har ikke merket noe når hun har vært på do tidligere idag, men skal følge med på dette i morra. hun sovnet ihvertfall. håper bare det er noe sånt som ei over her sa, at hun har tuklet litt og at det er blitt litt sårt. for da går det jo fort over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå