rampetrollet Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Hadde en avtale med en mann fra jobben min, om en koselig kveld med øl, peanøtter og bli bedre kjent kveld... Dukker han opp? Nei. Har han ring? Nei. Fått mld ? Nei. Ja, ja godt med øl og peanøtter er det ihvertfall Jammen bra jeg får alt helt aleine Koser meg sammen med dere her inne istedet jeg
Monajenten Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Så bra du har den innstillingen ihvertfall da:-) Han fyren høres ikke ut som en som er vits å bruke så mye tid på heller;-)
hostogharkheledagenlang Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 det var jo ikke noe hyggelig da, går jo ann å gi beskjed i det minste. Håper han har en god unnskyldning til deg på mandag. Kose deg med øl alene du da!!!!
ApriIbaby Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Kanskje det har skjedd noe? Er jo litt rart å bare utebli sånn hvis dere er kollegaer da....
krokofant666 Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 nei det er ikke noe å samle på. Vær glad det skjedde på første daten og ikke etter 4 gangen, liksom. Nå er du her med oss og snakker skit i stedenfor. Jeg skal også tilbringe kvelden her og komme med flåsete kommentarer over ting jeg ser på tv;) Nå begynner snart god kveld norge, så da er jeg vel snart i gang. Fortsatt god kveld. Skulle gjerne delt ei øl med deg hadde det ikke vært for jeg har bolle til heving.
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Da blir det mer på deg da;-) Kan jo hende det har dukket opp noe uforusett,hvis det er en kollega tror jeg han hadde gitt deg beskjed.
rampetrollet Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er under rehabilitering pga operasjon, så han slipper å se meg med det første Kjekt at jeg har dere da jenter ! Og så har jeg verdens skjønneste pusekatt som sikler fæl etter øl'en min nå..hi..hi
Zupermam Skrevet 27. oktober 2007 #9 Skrevet 27. oktober 2007 jeg tror han har lurtittet inn hit og funnet nickét ditt, hehe.....
Tommage♀♂ Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 Får ikke håpe du våknet til nyheten om at han har havnet på sykehus eller noe i morgen da, hehe=) Eller, forresten, da hadde han hvertfall hatt gyldig grunn for å "stå deg opp" som de sier i Uniten!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 Fader, da hadde jeg blitt irritert! Har du fortsatt ikke hørt noe eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå