Gå til innhold

Sovner ikke av seg selv(5 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må gynges i vognen til hun sovner. Virker som hun må gynges lenger og lenger. I tillegg har hun begynt å våkne igjen straks vognen slutter å gå.... Noen med råd/erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha, ha, disse utkrøpne bortskjemte smådjevlene ja ;-)

Vesla her har også begynt sånn, ikke noe problem om kvelden, da kan jeg legge henne våken i senga og hun sovner av seg selv, men på dagen, det er en helt annen historie.. Er jo bare min egen feil, første dupp i vogna når jeg følger storebror til barnehagen, andre (lange) dupp når jeg ta trimme-runden min midt på dagen, og siste dupp når jeg går for å hente storebror, hver dag! Så når jeg plutselig hopper over en av de turene, nekter hun å sove... I dag som det er skikkelig dritvær, har jeg bare gått en runde med vogna, hun survet og grein, ble overtrøtt og lei, men sovnet tilsutt inne i senga, etter at jeg hadde strøket og bysset, gitt smokken og kosesnakket en evighet, og sov i to timer.. Må bare bryte rutinene litt tror jeg, nå skal ihvertfall vi øve oss litt på å sove inne noen dager.

Skrevet

He he :) Bra det ikke bare er vesla her... Kanskje lurt å prøve senga noen dager ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...