Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er 32 uker på vei idag og vet at mye enda kan skje men så har jeg begynt å tenke på hvordan den lille ligger, med hodet ned eller hodet opp...???Hvis jeg ligger på siden kjenner jeg harde spark mot sidene, den jeg ligger på av og til og den motsatte. Skjeldent kjenner jeg harde spark oppe i magen. Så jeg har da konkludert at det jeg kjenner oppe er armene...??? hmmm, kan det være at hun sitter inni magen:S ???
77Janne Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er 33+1 og kjenner mest spark helt nederst i livmoren. Det er en uke siden jeg var hos jordmor og hun undersøkte hvordan ungen lå. Da fikk jeg forklart at barnet lå med hodet helt nederst i livmora, rompa lå opp mot ribbena og bena lå ned mot hodet, akkurat som om barnet er "bretta i to" med rompa i været :-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 om baby ligger med hodet ned, kjenner du nok spark både ut til sidene og litt oppover.(om ikk ehodet er festet, sparkes det begge veier) armene kjennes ikke så godt, mer som små bobler (kiler litt), som når baby var mindre. jeg kjenner iallefall armene en gang i blandt nede mot lysken, og min ligger med hodet ned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå