Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 jeg spør allikevel. Er det vanlig at mannens sæd fylyter så det minner om at et barn har tissa i sengen. Dette er altså bare sæd! Måtte bare spørre for jeg har gådt og lurte lenge på dette? Noen andre med samme erfaring?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 hm....snakker du om en stor våt flekk her el?
Amanda- Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 æsj... nei.. håper da ikke det.. den sæden jeg har sett i mitt liv er "slimete" litt mer fast... hehe...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 fast og vanlig sæd ja bare i en svær mengde,=o det samme når han kommer ute han kan skyte i en meter og da blir det stor menge og.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Nei det tror jeg ikke er uvanlig. Kommer an på hvor ofte man "tømmer:o)" seg. Hvis det går lang tid imellom som er konsistensen tykkere. Har han utløsning ofte kan det være mer rinnende er min erfaring værtfall:o)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Den har vanilje saus konsistens:o) Har tittet i et par lærebøker nå, og der står det faktisk ca 5ml (3-5 ml et sted, og 2-6ml et annet)... Jeg er enig at det høres veldig lite ut! Men innholdet er vel viktigere, så vi får berolige oss med det da. :spermie: Ellers av informasjoner jeg fant: Farge: melkeaktig/gulaktig Lukt: som kastanjeblomst ( http://www.snartgravid.com/plassen/images/icons/hm.gif ) Viskositet: spermaet skal kunne dras ut i ca 1 cm lange tråder pH: 7,2-7,8
Amanda- Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 jeg spurte min mann nå.. han sa at det kunne skje... hehe.. jeg ble så nyskjerrig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå