Mamsen&2Gull Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Min også. Å det er en av grunnene til at jeg IKKE gjør det.. Han er avhengig.. Dessuten er det så mye dryge lyder på det spille. Hehe..
mamma til 2 små:=) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2007 oki ja for det gjør faktisk min også! Jeg tror det kan være direkte farlig jeg! Min spiller hver dag nesten! Når han blir full så begynner han å tro at han er med i spille---han fantaserer Men vet dere hva det dreier seg om?Han har hatt psykoser i fylla og tror at fienden er etter han og skal kidnappe han Det er jo helt sykt! Han hopte fra en veranda pga han fikk for seg at noen var etter han...han ligger nå på sykehuset og spiller! Er så sinnsykt skuffa!Trodde at han endelig kunne innse alvore Han nekter at det han noe som helst me spillet å gjøre men jeg tror at det er det som utløser fantasiene
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Kanskje du skal sjekke ut noen slags forening for spilleavhengige? Om han ikke klarer å skille spillet fra virkeligheten er det jo noe som er galt.. Du kan sikkert få noen svar der vil jeg tro.
EtMirakel Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 har en bror som spiller det, han er så avhengi av spillet at han sitter der nesten 24/7 :S
mamma til 2 små:=) Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2007 Han selv syns jeg er døds tett som tror det har med spillet og gjør! Jeg mener at det ihvertfall ikke hjelper på når han har den personligheten han har. Han mener selv det kun har med spriten han drakk! Jeg syns det er litt for enkelt jeg Ingen som tror dem er med i en senkt forde om man er full!På sykehuset fikk han for seg at legen var terrorist og at alle pleierne der var imot han!Jeg har vert der som støtte og reist mange tusen kilometer for å være der for han(han måtte til olso for å opereres) med stor mage,bekkenløsning og jente på 2 + jævlig med bagasje i en helt fremmed by bare for at han i etter tid skal skylde alt på spriten Det er liksom lettere for han å slutte å drikke sprit når han går ut enn å slutte med å spille Nå ligger den dusten av en mann der oppe å spiller til tross for at han har både tv og dvd!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg gjør Har spilt i to år, elsker det. Gubben spiller også Men ja, det kan ta overhånd for noen. Men gøy er det lell!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 kan en spille det på nettet? hvor finner jeg det? Jeg er selv hekta på sims2
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #11 Skrevet 28. oktober 2007 Nei, men gubben har veto rett på maskinen hver kveld pga dette spilelt. var så gale en periode at vi ble enige om spille tider. (ellers gikk jeg fra han). så lenge vi ikke har besøk, er invitert ut el så får han spille fra 8 20.00 til 24.00. om han overskrider den grensen sletter jeg spillet (tar 4 timer å laste det den om ikke mer med alle tilleggene du får på nettet til det). fungerer veldig bra dette.. 4 timer på samme spill er mer enn nokk
mamma til 2 små:=) Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 28. oktober 2007 Hallo poenget mitt er IKKE å føre noe jævla reklame her! Harregud:=)
Aylinah Skrevet 28. oktober 2007 #13 Skrevet 28. oktober 2007 Jupp,jeg spiller ) Men,klarer å styre meg hehe,,,,Noen har dessverre lettere for å bli avhengig av sånt enn andre.....
puusekatt Skrevet 28. oktober 2007 #14 Skrevet 28. oktober 2007 Jepp, spiller litt, men klarer å styre meg.. BF spiller også, men han er slettes ikke så avhengig at han ikke kan gjøre noe annet liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå