Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke brødtyper gir dere barnet deres og evt hvilke pålegg bruker dere. Barnet mitt er 7,5 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du

Vi begynte med brød når lille gutt var ca 8 mnd. Bruk pålegg med mye jern, som prim og leverpostei. Nå er han straks ett år, og spiser det meste på skiva..

Skrevet

Grovt brød uten hele korn. Foreløpig har jeg bare hatt smør på brødskiven - brelett oliven, eller hva den heter... Snuppa synes det er helt topp, hun er forresten 6,5 mnd.

Skrevet

Han spiser brød, kneipbrød, grovbrød, men trenger litt variasjon. Er det ikke mye sukker i prim???

Skrevet

Bruker forresten alle typer brød. Styr unna det som er skikkelig grovt, det kan være litt tøft for sarte barnemager. Og bruk gjerne litt smør på skiva!

Mulig det er sukker i prim - ikke vet jeg - men helsesøster anbefalte det på det sterkeste. Og det falt veldig i smak;)

Skrevet

Takk for svar Lille Sprell og meg. Hadde tenkt å kjøpe prim, men hadde bare hørt at det var mye sukker i det. Helsesøster hadde nok ikke anbefalt det om det var skadelig,så nå skal jeg ut og kjøpe prim på mandag..:) Faller nok i smak her og (håper jeg;) )

Han får nå smør med feks. leverpostei, banan, most eple.. Men, alltid kjekt med mer varierte pålegg,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...