Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg er sykt opptatt av å spise noe hele tiden, og det tar litt kontroll over livet mitt til tider. Jeg bare simelthen lever for å spise. Nå ligger jeg rett ut på sofaen og spiser julemarsipan og potetgull, selv om jeg egnetlig er så mett at jeg har måttet kneppe opp buksa. Klarre liksom ikke stoppe. Har pcn oppå magen og det disser når jeg skriv. har lagt på meg mye det siste året og vet jo egentlig at jeg bør bremse, men jo mer jeg tenker på at jeg må slanke meg, jo mer spsier jeg og jo mer legger jeg jo på meg. Siden klokka ett i dag har jeg spsit: 2 pølser 4 pizzastykker 3 sjokoladekakestykker 1 marsipankakestykke en skål med gele, sjokoladepudding og vaniljesaus 1 skolebrød 2 snickers 4 fyllte horn og salat med hjemmelaget majonesdressing en skål med is, banan og masse sjokoladesaus en halv pose bacongull 3 kindersjokolader snart 1 pose julemarsipan snart en pose naturchips og nå fikk jeg lyst til å gå og lage meg en skål med sjokoladepudding og vaniljesaus............ Ikke rart at jeg ikke får på meg buksene mine, men fy f... så godt det smaker :-)
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Imponerende mengder. Men skummelt mye - spiser du eller spiser&spyr?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Ja, det er mye! Det skjer nok at jeg spyr, men stort sett bare spsier jeg- hele dagen. Har alltid sjokkis i veska og kaker i skapet..
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 Plager det deg ikke, og du ikke stikker fingeren i halsen, er det jo bare å kose på, men helsemessig kunne du kanskje gjort det bedre. Forøvrig hadde jeg sjøl spist sammenhengende hele døgnet om det hadde vært mulig. Og da snakker vi ikke lettprodukter.
Süsse Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Oi, hjelpes. Pluselig er det ikke så ille med det jeg har hatt i meg i dag. Dette burde du vel ta tak i för det går helt over styr?? Kan bli en lang vei tilbake...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Ja, helsemessig kunne jeg nok gjort det bedre... Veier 22 kilo mer nå enn jeg gjorde i fjor høst, men det plager meg egentlig ikke. Mannen min digger kroppen min og jo mer jo bedre. Jeg er ikke stygt feit, men har VELDIG fyldige former. Jeg spiser det jeg har lyst på og spsier MYE! Tenker overhodet ikke helse for øyeblikket, men det kommer kanskje tilbake. Jeg liker egentlig bedre å være feit enn tynn jeg.... også er det jo helt vanvittig deilig å spise all den gode maten og alle kakene. napoleonskake, ostekake, brownies, masarin, kransekake, smultringer - MASSE SMULTRINGER! fyrstekake, berlinerboller, karamellkake, nøttekake, verdens beste...............kransekake, delfiakake, risboller, snickerskake. MARSIPAN!!!!!! Nå har jeg ikke mer julemarsipan igjen. Går og finner meg pudding jeg tror jeg. Kanskje jeg skal prøve å nå nye høyder i kveld.........
Diva Muffin Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Men hvordan føler du deg etter en sånn spiseorgie? Frisk og opplagt eller dorsk og kvalm?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Akkurat nå bryr det meg visst ikke süsse. Vil jeg tilbake? Til jaget med å holde figuren og passe på alt jeg putter i munnen, den evige tellingen av kalorier og jogginga i sene nattetimer.... NEI. Jeg har det bra slik det er nå jeg.... Og puddingen smakte jaggu godt den!
Süsse Skrevet 27. oktober 2007 #9 Skrevet 27. oktober 2007 Ja, skjönner det. Men det ligger sikkert noe psykisk der. Ville rett og slett snakket med legen jeg. Det er en mellomting mellom det du beskriver der og dit du er på vei nå.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg blir ikke så ofte kvalm lenger, har nok utvidet magesekken en del så jeg tåler mer, men jeg blir rimelig lat ja. Er vel derfor det er så deilig å velte se på sofaen og bare spise litt mer....
Diva Muffin Skrevet 27. oktober 2007 #11 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg blir imponert over inntaket. Jeg er en slanker som har gitt veeeldig faen i det siste, og i dag har jeg fått i meg: -2 fine rundstykker med ost -en Meierienes iste -300 gram smågodt -en saftis -kyllingsalat med et grovt rundstykke -en sjokolademuffin med glasur -uante mengder sukkerfri brus -2 epler -1 banan Og jeg er dritkvalm, hehe. Hvordan er det å handle mat? Jeg er en sånn som blir dritflau hvis jeg kommer til kassa med kurven full av dritt, så jeg kjøper alltid noe sunt for å veie opp for masse kjekspakker og smågodt når jeg virkelig er på kjøret.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #12 Skrevet 27. oktober 2007 Sånn, da var puddingen og potetgullet borte og nå har magen litt vondt... det ble en diger posjon pudding med masse deilig, feit vaniljesaus. mmmmm......... Nå er jeg faktisk så oppblåst at jeg ser høygravid ut. Genseren har krabbet oppover under puppene, og jeg klarer ikke sitte oppreist. Kan vel si jeg har forspist meg litt nå! Men, jeg føler meg dritflott. Snart kommer mannen min hjem fra jobb og da blir det sex!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #13 Skrevet 27. oktober 2007 Det bryr jeg meg absolutt ikkenoe om. Jeg fyller opp med godis, kaker, brus og pizza. Folk får mene akkurat hva de vil. Fikk faktisk kommentar far en gammel dame en gang som lurte på om jeg skulle ha selskap når hun så handlevogna mi med topp på. Når jeg sa det var til eget inntak ble hun helt fra seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå