Gå til innhold

dagens elske-liste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

-den nye bilen min

-den nye bilen min

-den nye bilen min

-den nye bilen min

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. det lå langt utenpå?

VW touran, sort med masse krom, hmmmmmmm, finnes kulhetsgraden helt opp til 100? isåfall 110!

hadde virkelig aldri trodd jeg skulle bli en av dem, men jeg er er totalt forelsket! jeg er forelsket i en bil!

Skrevet

kremt kremt..yppert kommer til å mobbe....

*hvisker* det er en 1.9 med 105 hk.....men altså, den kan chippes ;D men den var da rask nok for meg.

Skrevet

tusen takk! oh yes, og langs de hundrade mil får vi bli skikkelig kjent (jeg og bilen altså) oslo? var halveis til oslo idag (for å hente min nye kjærlighet) hvorfor kjørte jeg ikke bare videre?

Skrevet

Ah, så nær og dog så fjern.. men jeg er sikker på at du gjerne vil ut og kjøre litt med vidunderet, bare innrøm det, så kom igjen!

Skrevet

Var ikke ille det da ;)

Chipping trengs vel ikke med de norske fartsgrensene.

Skrevet

Er dere med i en hemmelig klubb eller har jeg endelig oppdaga at aldersglasstaket faktisk er UNDER meg - hva pokker er chipping?

Skrevet

hmm, nå er vel strengt tatt min bedre halvdel den rette til å forklare; chippe = flere hk (i min case, 105 hk kan chippes til 130 hk)

Skrevet

jeg kjører nå! er der om ca. 8 timer. imens kan du hente pila slik at jeg får se skikkelig klinings når jeg kommer frem. oj, tenk, ny bil OG ekte klinings på (nesten) en og samme dag.

Skrevet

Jeg har også ny bil. Liten, rød og fyrrig fransk. Eneste som mangler er blomsterkasse i bakvinduet. Lille kula mi... kjøpt av den forhandleren som ikke påpekte hvor enkel den var å rygge og lukeparkere med. ( Den begynte virkelig å irritere meg, den kommentaren der)

Skrevet

grattis til deg også da ;) høres snerten ut! hmm, eneste franske merket jeg kommer på er vel renault.....men det er ikke rett?

viktig å understreke hvor lett den er å hamstre med når det kommer kvinnelige kjøpere;/ selv om det er vi som utgjør den minste prosenten på ulykkesraten.

Skrevet

oi. jeg glemte å gratulere deg. Gratulerer. Det er ikke renault;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...