Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 En annonse for butikken skal inneholde 3 bilder. Hvilke produkter ville gjort at dere klikket på annonsen? Spør da de som kjenner utvalget fra før av.
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 De flotte bokstavene dere har... Reima klær Og pen klær i duse farger.. Eks. Det grå pen settet til jenter eller den rutete snekkerbuksen med skjorte til gutt:o)
~sjiraff~ Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 Trehjulssykkelen Gyngehestene Spilledåsa Fordi dette er spesielle ting som folk ikke ser hver dag og alle steder. Jeg hadde blitt bysgjerrig på nettsiden ) Men Reima er jo selvfølgelig en "sikkert" valg )
Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Sykkelen, reima dress (siden det nå er vinter snart) og et fint antrekk til jente og gutt.. Men du kan jo ha flere ting på hvert bilde da, et lekebilde, et uteklær bilde og et inneklær bilde for eks
Safir Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg ville valgt bilder av noen av lekene, de er så koselige og fine! Reima klær synes jeg er kjedelig å se på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå