Gå til innhold

Dere som har tatoveringer, hva og hvor har dere de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen selv; har et bånd rundt venstre ankel, en liten panda på høyre legg, ei (lure)mus på venstre pupp, ei sol på høyre arm, et kinesisk tegn mellom skulderbladene og et øye i nakken, hehe... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Panter på leggen,tegn på magen ved navelen og en skorpion på halsen bak øret.

Skrevet

tribe...korsryggen..som tusen andre ..blæh....lyst å fjerne

Skrevet

blomst på venstre overarm, tribal på høyre overarm, tribal på venstre pupp, hjerte på kragebeinet, initialer på håndleddet, dollartegn på underlivet, tribal på låret og tribal på leggen :)

Skrevet

Delfin på skulderen,tribal i korsryggen og tribal ved bikinilinjen.

Skrevet

To delfiner på ryggen ved skulderbladene.

Ligger bilder på album tror jeg.

Skrevet

Kinategn som betyr FAR på skulderbladet.

Navnet mitt midt på magen melllom navlen og "detaljen" på arabisk.

Skrevet

Skal vi se......bildet fra the nightmare before christmas på venstre overarm (bilde på profilen min), flaggermus under venstre håndledd, stjerne oppå høyre håndledd, 3 store nautiske stjerner på høyre underarm, drage på høyre overarm, tribal mellom skulderbladene og tekst i korsryggen.....

Skrevet

Har en hvithai (nesten på understellet mitt eller tissen hvis man heller skal si det).

Skrevet

Fler? :)

Skrevet

kinesisk tegn på ankelen(betyr bad girl(ikke flir,var 14 år når jeg tok den,hva annet kan man forvente??:)))tribal på korsryggen,drage på høyreside av magen+øyebryn!:)

Skrevet

Tribal i korsryggen.

Synes den er kjempefin og er IKKE lei av den :o)

Skrevet

Jeg har ei rose på ene skuldra, et kinategn på ankelen som så vidt jeg vet betyr FRED ;) og et hjerte med samboerns navn inni på høyre håndledd (han har mitt navn) :) I julegave hos samboern ønsker jeg meg ei tatovering ..et hjerte med Leah inni..:) Tenkte å ha det på høyre underarm slik at flere hjerter kan komme etter hverandre om det blir flere barn i fremtiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...