Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Det er tre uker til jeg skal ha ks. Sengen til lille jenta står ved siden av meg ferdig montert, men har ikke redd den ferdig ennå. Tenker på at det ikke skal bli for mye støv etc oppi der før hun skal ligge der liksom. Hva gjer dere? Og et spørsmål til.. Skal noen av dere bruke vugge eller kurv i taket i starten?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 To uker til termin, og senga står på loftet enda... Lurer på å bruke vognbag i senga i begynnelsen, får prøve oss frem.
Gunni_2 Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Vi kommer ikke til å sette opp sengen før babyen kommer hjem fra sykehuset. Det haster ikke før den tid, også slipper vi at storebroren begynner å mase om at han skal ligge oppi den.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2007 #4 Skrevet 27. oktober 2007 jeg hadde sengen klar to-tre uker før termin, mamma var hos meg da så vi gjorde klart endel:-) Jeg la et badehåndkle over madrassen når jeg hadde lagt på laken og tisselaken. Dyna hadde jeg ikke oppi senga før babyen begynte å bruke den. Vi satte vognbagen i senga de første par ukene, var greit å starte litt "trangt" og så var det jo bare å løfte bagen opp i senga hvis han hadde sovnet i bagen:-)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 *knis* Jeg monterte senga i går kveld, jeg.... Og vogga har stått i stua i 2 - 3 uker. Jeg har termin 16. januar......=P Klarer nesten ikke vente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå