Gå til innhold

NOEN ANDRE SOM HAR DET SLIK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er bare i uke 31 og jeg begynte å få kynnere. Magen blir hard og det stråler smerter rundt magen og ryggen. Det kommer uregelmessig. Jeg har så vondt i ryggen om nettene at jeg ikke får sove:( Jeg ble også fulstandig handikappet av bekkenløsning. Magen min er så stor at folk ikke tror på meg når jeg sier, jeg har termin i 6. januar.

Er jeg alene om disse plagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin ei uke før deg, men hadde også en periode hvor magen bare "eksploderte" og alle måtte kommentere at den var blitt litt stor ja. Kynnerne kommer og går, våkner om natta av og til, og kjenner det med en gang jeg går eller reiser meg litt kjapt. Og sexen har det minket på siden jeg får så sinnsyke kynnere av det som kan vare i flere timer, og det er likt både om tar full pakke eller han får seg en kjapp en...

Har ikke fått noe særlig bekkenløsning, selv om jeg kjenner at ting er blitt "svakere", og er 50% ykemeldt for jeg klarer ikke sitte lenge rett opp og ned på jobb pga smerter i halebeinet.

Så vi har vel alle vårt, og noen er så "heldige" som deg og får nesten alt!

Skrevet

har hatt kynnere siden uke 16 denne gangen, ikke godt, men helt normalt.

vondt i ribbeina og ryggen, er i uke 39 nå og håååper virkelig hun vil ut snart!!!!!!!!! DRITT LEI!!

Skrevet

Takk for svaret jenter, godt å kunne klage litt av og til. Jeg blir bare så utrolig lei av at kroppen min ikke fungerer lenger og gleder meg så utrolig til å bli ferdig med denne prossesen! Jeg føler meg at jeg gjør jobben for to samtidlig som typen er på reise med jobb og har det så morro med god mat og vin:( hufff litt missunnelig og bitter vist!!!

Skrevet

Hihi, jeg kjenner meg igjen ja! Og aldri har jeg vel hatt sååå lyst på et glass og to som nå!!! Min kjære sambo tar fram en kveldspils eller to eller en konjakk av og til og jeg blir bare så missunnelig av og til. Men han "reker" ikke ute på byn mer enn et par ganger i halvåret max, så skal nok ikke klage...

Skrevet

Jeg er straks i uke 33 og har veldig ofte kynnere, og de er VONDE!!

Magen trekker seg "opp" og blir hard og stram og vond. Det skjer hver gang jeg bøyer meg, så jeg har STORE problemer med å kle på meg, og begynner å grine nesten hver gang jeg prøver å ta på meg sko...

Har også bekkenløsning, og går i fysio 2 ganger i uka. pga det..

Ellers har jeg "stikkinger" i magen, og noen ganger kjennes det ut som babyen driver å tråkker seg ut nedentil! AU!!

Er også veldig plaget av sure oppstøt(spyr litt når jeg bøyer meg) og luft som liksom sitter fast i halsen(må rape hele tida). Og andpustenhet da.

Det var litt om mine plager! Foruten alt dette er jeg ved godt mot:) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...